Muskizen dagoen petrolio-findegiak behar ditu: IDEIA BERRIAK
Iriondo A. (2014). Muskizen dagoen petrolio-findegiak behar ditu: IDEIA BERRIAK. IKD baliabideak 7. http://hdl.handle.net/10810/11997
Abstract
2012/13 ikasturtean, Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza metodologia aktiboa "Petrolio-Finketa eta Petrokimika" ikasgaian inplementatu egin zen gai-zerrendaren %54-an. Hortaz, proiektua 11-12 aste iraun zuen. Guztiz teorikoa den nahitaezko irakasgai hau Meatzaritza eta Energia Teknologiaren Ingeniaritzako Graduko 3. kurtsokoa eta 2. lauhilekoa da.
Proiektuari enpresako ikuspuntua emateko eta gaur egun daukagun egoera ekonomikoari begira, ondorengo galdera eragilean pentsatu egin zen "Muskizen dagoen petrolio-findegiak behar ditu: IDEIA BERRIAK". Ideia berri hauek bi helburuetara bideratuta zeuden:
petrolio gordinean aditua izatea
findegiko prozesuetan aditua izatea
Ikasleak bi esparru hauetan gaituta, hauek kapaz izango dira ideia edota aukera berriak/desberdinak plazaratzeko, nola ez, proposamenak arrazoituz.
Kontuan izanik aurrean aipatutako bi helburuak, proiektua bi enkargutan banatu egin zen ikasleei proiektuaren garapena errezagoa egiteko. Gainera proiektua aurrera eramateko 3 kideko 4 talde (ikasle taldea oso egokia aipatutako metodologia aktiboa inplementatzeko) osatu ziren eta hau garatzeko jarduera/entregagai desberdinak proposatu egin ziren. Jarduerak klasean (presentzial) eta klasetik kanpo (ez-presentzial) egin ziren. Hauek, gainera, indibidualki eta taldeka egitekoak izan ziren. Aipatutako jardueretatik entregagi desberdinak sortu ziren, zeintzuetatik batzuk ebaluazioarako (enkargu-zati indibidualak/enkargu osoak/errubrikak/hobekuntza eta optimizazio aurkezpenak/ezagutza minimoen kontrola) erabili ziren.