Adimen Gaitasun Handiko Haurren Ezaugarriak Antzematea Lehen Hezkuntzan. Ekarpen Didaktikoak
Date
2015-01-16Author
Fernández Luzuriaga, Maitane
Metadata
Show full item recordAbstract
[EUS] Gizartean dauden adimen gaitasun handiko haurrak antzematea ez da erraza. Hori dela eta, ikasle hauen ezaugarriak antzematea izan da lan honen muina. Egile eta teoria ezberdinetan oinarrituta, bi ekarpen didaktiko aurrera eraman dira. Ikasle hauek eta hauen ezaugarriak ezagutzera ematen dituen dokumentala burutu da, non kolektibo honen inguruan sinesten diren mitoak eta uste okerrak desmitifikatzen diren. Lanaren bigarren ekarpena, haurrak identifikatzerako orduan familia eta irakasleentzako lagungarriak izango diren behaketa- tresnen zerrenda izan da, edozein ingurunean egonda ere haur hauek antzematen lagunduko duena. [SPA] No es fácil identificar al alumnado con altas capacidades intelectuales de la sociedad. Por eso, el objetivo de este trabajo ha sido la identificación de este alumnado. Se han llevado a cabo dos propuestas didácticas, basadas en diferentes autores y teorías. Se ha realizado un documental que da a conocer a estos estudiantes y sus características, donde se desmitifican los mitos y falsas creencias acerca de este colectivo. La segunda propuesta de este trabajo ha sido la elaboración de una lista de herramientas de observación; lista que ayudará a familias y profesorado a la hora de identificar a los citados alumnos/as, cualquiera que sea el entorno. [ENG] It is not easy to identify students with high intellectual capacities of the society. Therefore, the objective of this project has been the identification of these students. Two didactic proposals have been carried out based on different authors and theories. There has been realized a documentary that gives to know these pupils and its characteristics, where the myths and false beliefs about this collective are demystify. The second proposal of this project has been the development of a list of observation tools; a list that will help families and teachers to indentify these students, in any environment.