Adimen gaitasun handiko nesken ezaugarriak eta hauei laguntzeko prozedurak Haur Hezkuntzan: ekarpen didaktikoak
Date
2016-03-15Author
Chávarri Fernández, Alba
Metadata
Show full item recordAbstract
[eus] Adimen gaitasun handiko nesken egoera oso berezia da. Adimen gaitasun handi gisa, oso neska gutxi daude identifikatuta. Horren arrazoia, besteak beste nesken ezaugarriak, portaerak, jasotzen duten hezkuntza eta inguratzen dituen gizartea dira. Hori dela eta, irakasleen lana arlo honetan oso garrantzitsua da. Horrexegatik, lan honen helburua, irakasleei eta familiei laguntzeko ekarpen didaktikoak sortzea izan da. Alde batetik, neska hauen ezaugarriak eta hauei laguntzeko zenbait prozedura azaltzen dituen bideoa sortu da, bestetik, neska hauek identifikatzeko eta laguntzeko behaketa-tresna proposatu da. [es] La situación de las niñas con altas capacidades es muy especial. Pocas son identificadas con altas capacidades, debido entre otras cosas a ciertas características y conductas que éstas manifiestan, la educación que reciben y a la sociedad que las rodea. Por ello, es muy importante el trabajo del profesorado en este ámbito. Así, el objetivo de este trabajo ha sido crear propuestas didácticas que sirvan de ayuda al profesorado y a las familias. Por un lado, se ha creado un video que explica las características de estas niñas y algunos procedimientos para ayudarlas, por otro, se propone una herramienta de observación con el objetivo de identificar y ayudar a estas niñas. [en] The situation of girls with high intellectual capacities is very special. Few are identified with high capacities due among other things to certain characteristics and behaviours they manifest, the education they receive and the society around them. Therefore, the work of teachers in this field is very important. For that reason, the objective of this project has been to create educational proposals that will help teachers and families. On the one hand, it has been created a video explaining the characteristics of these girls and some procedures to help them, on the other hand, it has been proposed an observation tool in order to identify and help these children.