Irteerak ikaskuntza baliabide bezala: Armañon Interpretazio Zentroa
Date
2016-03-16Author
Ortiz Fernández, Haizea
Metadata
Show full item recordAbstract
[eus] Haur Hezkuntzan zientziaren ikaskuntzarako baliabide aberasgarrienetako bat irteerak dira, hauek beharrezkoak baitira haurraren garapen integralerako. Horretarako, irteerak eskolaren parte izan behar dute eta irakasleek bisitaldiak proposatu behar dituzte. Hainbat toki daude bisitak egiteko HHko haurrekin eta lan honetan Armañongo Interpretazio Zentroaren hezkuntza eskaintza aztertuko da, adin txikiko umeen kasuan bertako baliabideen eragina ikusi ahal izateko. Zentroaren arduradunen iritziak ezagututa eta HHko haurren bisitaldia aztertuta, emaitzak eta ondorioak aterako dira. [es] Las salidas son uno de los recursos más enriquecedores para el aprendizaje de la ciencia en Educación Infantil y son necesarias para el proceso de aprendizaje integral del niñ@. Por eso, las salidas tienen que formar parte de la escuela y los profesores deben proponerlas. Hay muchos sitios para visitar con niñ@s de Educación Infantil y en este trabajo se va a analizar la oferta educativa del centro de interpretación de Armañón para poder ver el efecto que tienen sus recursos en l@s niñ@s. Una vez conocidas a opiniones de los trabajadores del centro y analizada la visita de Educación Infantil, se mostrarán los resultados y las conclusiones. [en] Departures are one of the most enriching resources for learning science in early childhood education and are necessary for the process of comprehensive learning of the Child. Therefore, the outputs have to be part of the school and teachers should propose them. There are many places to visit with children’s and in this work is going to be analyzed the educational offer of Armañón interpretation center, to see the impact of its resources on children’s. Once known the workers opinion and analyzed the visit of kindergarten, results and conclusions will be displayed.