Adimen aniztasuna eta ongizate subjektiboa Lehen Hezkuntzan
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Date
2016-12-29Author
González Bañuelos, Uxue
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[EUS] Etorkizuneko pertsona arrakastatsu eta konpetenteak hezteak, gurekin lanean ari diren umeen zorionari eta orainaldiari erreparatzea eskatzen du. Lan honek Lehen Hezkuntza lehenengo zikloan martxan jarritako esku-hartze didaktiko bat aurkezten du, 6-7 urte arteko 25 ikasleko taldea protagonista izan duena. Proposamenak ikasleen ongizate subjektiboa sustatzea izan du helburu, horren bidez ikasketa prozesua errazteko. Modu berean, Howard Gardnerren Adimen Anizkoitzen Teorian oinarritua egonik, ikasgelako aniztasunari erantzutea bilatu du, ikasleen adimen ezberdinak onartu eta indartuz. Hori horrela izanik, ikasleek euren burua baloratua eta gai sentitzean, euren ikasteko motibazioa piztu dute, ikasketak esanguratsuagoak bihurtuz. [ES] Educar a futuras personas exitosas y competentes supone atender a la felicidad y al presente de los niños/as con los que trabajamos. Este trabajo presenta una propuesta didáctica aplicada en el primer ciclo de Educación Primaria, con un grupo de 25 niños/as entre 6 y 7 años. El objetivo de la propuesta ha sido favorecer la felicidad de los alumnos/as para potenciar así su aprendizaje. Basándose en la Teoría de las Inteligencias Múltiples de Howard Gardner, ha pretendido a su vez respetar la diversidad del aula, reconociendo e impulsando las diferentes fortalezas de cada alumno. De ese modo, los niños/as al sentirse valorados y capaces, han disparado su motivación haciendo así que los aprendizajes sean más significativos. [EN] Educating future successful and competent people means carrying about the happiness and the present of the children we work with. This paper introduces a didactic proposal applied in the first cycle of primary education, specifically a group of 25 children between 6 and 7 years old. Its aim was to promote the happiness of the pupils in order to improve their learning. Based on Howard Gardner’s Theory of Multiple Intelligences, it expected to respect the diversity in the classroom, recognizing and promoting the different abilities/strengths of each pupil. In this way the children, feeling that they are worth and capable, have increased their motivation making their learning more significant.