Teknoyonkien garaian hezkuntzaren erronkak
View/ Open
Date
2017Author
Kintana Goiriena, Aiora
Metadata
Show full item recordAbstract
“Teknoyonkien garaian, teknologia berriek eta ingurune digitalak erraztu edo oztopatu
egiten dute ikaskuntza prozesua eta zein kasutan izan daitezke mesedegarriak?"
Agian probokazio puntu bat baduela onartu behar dut arestian aipaturiko galderak. Lan
hau gogoeta ezberdinen bilketa bat da, bizi garen gizartean, teknologiek eta IKTek
duten paperaren inguruko hausnarketa ahalegin bat.
Teknologiak tresna lagungarriak izan daitezke hezkuntza prozesuetan, baina gure
gizarteko alor ezberdinetan bizi dugun gaindosi digitalak badu baita eragina
burmuinean, besteekin ditugun giza-harremanetan eta nola ez, ikasteko gaitasunean.
Orrialde hauetan, Ikaskuntza prozesuak alor ezberdinetatik aztertuko ditugu;
neurozientziaren
ikerkuntzak,
psikologiaren
ekarpenak
eta
korronte
pedagogikoak behatuz. Ondoren, IKTak era praktiko eta aktiboetan lantzen dituzten
egitasmo eta metodologiak ikusiko ditugu, eta azkenik, bai irakasle zein adituen
iritziak jasoko ditugu, beraiei egindako elkarrizketen bidez.
Bukatzeko, ondorioen atalak, proiektu honi esker ikasirikoa laburbiltzeko balioko
du.