Delta errobot paralelo eta bisio artifizialean oinarritutako zelula errobotizatu baten diseinu eta programazioa
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Date
2017-09Author
Ortiz de Zarate Abrisketa, Ainhoa
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[EU]Proiektu honen helburua Delta errobota kontrolatzeko programa
diseinatzea da. Errobota beso batez osatuta dago, muturrean duen pintzaren
bidez kubo txikiak hartzeko gai dena. Eszenatokian kolore ezberdinetako
kuboak ordenik gabe kokatuta egongo dira, biltegi industrial bat simulatuz.
Errobotak banan-banan hartuko ditu, eta kamerara hurbildu ondoren, koloreka
kutxa ezberdinetan sailkatuko ditu. Hau posible izateko, beharrezkoa da Lab
View erabiliz kuboen koloreak identifikatzeko gai den programa bat diseinatzea,
eta baita Sysmac Studio erabiliz errobotaren mugimenduak kontrolatzen dituen
beste programa bat ere. [ES]El objetivo de este proyecto es diseñar un programa de ordenador
capaz de controlar el robot Delta. Este robot está formado por un brazo con una
pinza en su extremo, mediante la cual es capaz de coger cubos pequeños. En
el escenario habrá cubos de diferentes colores colocados desordenadamente
en lo que simulará un almacén industrial. El robot los cogerá uno a uno, y tras
aproximarlos a la cámara, los clasificará en cajas dependiendo de su color.
Para que esto ocurra, es necesario diseñar un programa que identifique el color
de cada cubo usando Lab View, y otro programa que controle los movimientos
del robot usando Sysmac Studio. [EN]The aim of this project is to design a computer program to control the
Delta robot. This gadget is formed by an arm, which is capable to hold small
cubes using a pin. In the scene, there will be cubes of different colours
orderlessly placed in which will simulate an industrial store. The robot will take
them one by one, and after approximating them to a camera, it will classify them
by colours into different boxes. For this to happen, it is necessary to design a
program that can identify the colour of the cube using Lab View, and another
one to control the movements of the robot, using Sysmac Studio.