Show simple item record

dc.contributor.advisorHerrán Izagirre, Elena ORCID
dc.contributor.authorAzpitarte González, Ariane
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2019-02-28T16:48:05Z
dc.date.available2019-02-28T16:48:05Z
dc.date.issued2019-02-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/31748
dc.description.abstract[EUS] Munduko hezkuntza sistema orok haurrei kalitatezko heziketa bat emateko helburua izan behar du; honek, hezkuntza inklusiboaren bidea egiten duelarik. Eremu honetan, Euskal Autonomia Erkidegoko Hezkuntza Saila ekintza ugari bultzatzen ari da azken urteotan haurrek hezkuntza prozesuan izan ditzaketen oztopo edo arazo ezberdinak murrizteko asmoz eta horien artean, Haurraren Garapenaren Jarraipenerako Protokoloa dago. Protokoloak, haurrek markatzen dituzten alerta seinaleez ohartu, zailtasunak detektatu eta eskola eremutik esku hartze prozesua ekitea ditu helburu. Gradu Amaierako Lan honen helburua protokoloaren erabilpenaren eraginkortasuna aztertzea da. EAEko datu guztiak lortu ezinean, Durangaldekoak hartu dira, bertan dauden emaitzak urkultzeko. Azterketa honen emaitzek, protokoloa modu arduratsuan erabiltzeko garrantziaz jabetzera eramango gaituzte.es_ES
dc.description.abstract[ES] Todo Sistema Educativo ha de tener como finalidad proporcionar a las alumnas y a los alumnos una educación de calidad en el marco de una escuela Inclusiva. En este sentido, el Departamento de Educación de la Comunidad Autónoma Vasca (CAV), está poniendo en marcha en los últimos años una serie de acciones dirigidas a disminuir las diferentes dificultades u obstáculos que puedan tener los alumnos y alumnas durante el Proceso Educativo. Dentro de estas medidas se encuentra el Protocolo de Seguimiento del Desarrollo Infantil; que tiene como objetivos advertir las señales de alerta, detectar las dificultades e intervenir desde el ámbito escolar. El objetivo de este Trabajo de Fin de Grado es analizar la eficacia de la utilización de dicho protocolo. Dada la dificultad para conseguir los datos de la CAV, se han utilizado como muestra los del Duranguesado. Los resultados de este análisis nos llevarán a percatarnos de la importancia de una buena utilización del protocolo.es_ES
dc.description.abstract[EN] Every Educational System must aim at providing students with the highest quality education within the framework of an inclusive school. In this sense, nowadays the Education Department of the Basque Autonomous Community (CAV), is promoting a series of actions pointed at reducing the different difficulties or obstacles that students may have had during the Educational Process. One of those measures is the Child Development Monitoring Protocol; which is intended to identify the warning signs, to detect difficulties and to take measures as school level. The goal of this Graduation Project is to analyze the effectivity of the mentioned protocol. As obtaining data at CAV level has been difficult, Duranguesado County´s figures have been used as the basis for this work. The results of this analysis will confirm the relevance of the right use of the protocol.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthezkuntza inklusiboaes_ES
dc.subjectgarapen integralaes_ES
dc.subjectarreta goiztiarraes_ES
dc.subjectalerta seinaleakes_ES
dc.subjectgarapen goiztiarraes_ES
dc.subjecteducación inclusivaes_ES
dc.subjectdesarrollo integrales_ES
dc.subjectatención tempranaes_ES
dc.subjectseñales de alertaes_ES
dc.subjectdesarrollo precozes_ES
dc.subjectinclusive educationes_ES
dc.subjectintegral developmentes_ES
dc.subjectearly attentiones_ES
dc.subjectwarning signses_ES
dc.subjectearly developmentes_ES
dc.titleArreta goiztiarreko marko-planaren garapena eta bilakaera Durangaldeko ikastetxeetan: garapenaren ohiko zaintzaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2018-02-05T10:25:07Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2018, Ariane Azpitarte González
dc.identifier.gaurassign60246-696870


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record