Burn-in testen efizientziarako hobekuntza sistema
View/ Open
Date
2019-11-27Author
Gabirondo Simpler, Alex Gervasio
Metadata
Show full item recordAbstract
Azken urteotan, ikerketa asko egin dira aldaketa klimatikoari buruz, honek ingurumenean
dituen ondorioen areagotzearengatik, eta gutxien harridurarentzat
gizakia efektu honen erantzule nagusia dela ondorioztatu da. Honen ezaguerak
aldaketa klimatikoaren buruzko kontzientzia piztu du gizartean, estauari, enpreseei
eta zibilei ingurumenearen gain ondorioak gutxituko dituen neurriak eskatuz
eta posible den modura aldaketa klimatikoari buelta emango dion ekintzak bultzatuz.
Aldaketa klimatikoaren bizkortzearen faktore garrantzitsuenetako bat berotegiefektuko
gasen isuria da. Gas hauen zati handi bat energia elektrikoaren sorkuntzak
isurtzen dira. Faktore hau erasotzeko bi metodo daude: energia elektrikoaren
kontsumoa txikiagotuz edo berriztagarriak eta garbiak diren energia
iturrietatik energia sortuz.
Proiektu honetan arazo honi ekarpen txiki bat egiten sahiatu da, kontsumo elektrikoa
txikiagotuz, zehazki Burn-In testetakoa, test hauek energia kantitate handiak
behar baitituzte burutzeko. Horretarako test hauen e zientziarako hobekuntza
sistema bat diseinatu da, karga erresistiboa bat eta karga induktibo baten
arteko konmutazioan oinarritzen da, energia elektrikoa kontsumitu gabe karga induktiboa
dagoen bitartean. Sistema honek % 90-eko e zientzia hobekuntza lortu
dezake, test hauen bideragarritasuna handituz. Behin sistema hau diseinatu dela,
probazko prototipo bat sortuko da. En los ultimos a~nos, se han hecho muchas investigaciones acerca del cambio
clim atico, debido al aumento de las consecuencias de esta en el medio ambiente,
y para sorpresa de pocos se ha concluido que el mayor responsable de este efecto es
el ser humano. Este conocimiento ha aumentado el concienciamiento social acerca
de este tema, exigiendo al estado, empresas y civiles medidas para disminuir el
impacto en el medio ambiente y en la medida de lo posible hacer algo para
revertirlo.
Uno de los factores m as importantes de la aceleraci on del cambio clim atico es
la emisi on de gases de efecto invernadero. Gran parte de estos gases se emiten
en la generaci on de energ a el ectrica. Hay dos formas de atacar a este factor:
disminuyendo el consumo de energ a el ectrica o generando m as energ a de fuentes
renovables y limpias.
En este proyecto se ha intentado aportar un grano de arena a la causa, disminuyendo
el consumo el ectrico, concretamente el de los tests de Burn-In, ya que estos
requieren de grandes cantidades de energ a para llevarse a cabo. Para ello se ha
dise~nado un sistema de mejora de e ciencia, que consiste en conmutar la carga
del test de una carga resistiva a una carga inductiva, anulando el consumo de
energ a el ectrica mientras est e activa la carga inductiva. Dicho sistema prodr a
alcanzar una mejora de e ciencia de hasta el 90 %, haciendo mucho m as viable
estos tests. Una vez dise~nado el sistema, se construir a un prototipo de pruebas. In recent years, a lot of reasearch about the climate change has been done, due
to the rise of its consequences in the environment, and to the surprise of few it
has been concluded that the human being is the main responsable of this e ect.
This knowledge has increased the social awareness about this issue, demanding
more action to the state, the business and the civilians to decreased the impact
on the environment and, as far as possible, take action to revert it.
One of the main factors in the acceleration of the climate change is the emission of
greenhouse gases. A large amount of these gases are emitted during the generation
of electric energy. There are two ways to attack this problem: decreasing the
electric consumption or generating energy from renewable and clean sources.
In this project it has been tried to help solve this problem, by reducing the electric
consumption, speci cally the one in the Burn-In tests, as these tests need a great
amount of power to carry out. In order to get this, an e ciency boost system
has been designed, this system consists in commuting the test's load between
a resistive one and an inductive one, cancelling the power consumption while
the inductive load is active. This system can get an e ciency boost of up to
90 %, making these tests way more viable. Once the system is designed, a test
prototype will be built.