Show simple item record

dc.contributor.authorAgirre Bengoa, Eneko ORCID
dc.contributor.authorAldabe Arregi, Itziar ORCID
dc.contributor.authorLópez de Lacalle Lecuona, Oier ORCID
dc.contributor.authorLópez Gazpio, Iñigo ORCID
dc.contributor.authorMaritxalar Anglada, Montse
dc.date.accessioned2020-01-17T18:52:27Z
dc.date.available2020-01-17T18:52:27Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationEkaia 29 : 127-137 (2016)
dc.identifier.issn0214-9001
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/38894
dc.description.abstractThis work describes the first steps towards automatic response analysis. To explain these steps, we describe two systems from the education al domain: on the one hand, a system that uses hierarchical structures to grade answers; and, on the other hand, a system capable of comparing answer segments in order to try to explain the grading. In addition, we analyze an international educational domain task and describe the principal techniques used.; Lan honetan erantzunen kalifikazio automatikorako lehen urratsak azaltzen ditugu. Urrats horiek azaltzeko irakaskuntzaren domeinuko bi sistema deskribatzen ditugu:bata, erantzunak hierarkikoki antolatzen eta kalifikatzen dituena; eta, bestea, kalifikazioaren azalpena emateko asmoz, erantzunaren zatiak erreferentzia baten aurka alderatzeko gai dena. Horretaz gain, irakaskuntzaren alorreko ataza internazional bat aztertuz alorreko teknika erabilienak mahairatzen ditugu.
dc.language.isoeus
dc.publisherServicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleErantzunen kalifikazio automatikorako lehen urratsak
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.rights.holder© 2016, Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco Euskal Herriko Unibertsitateko Argitalpen Zerbitzua
dc.identifier.doi10.1387/ekaia.14530 


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record