Show simple item record

dc.contributor.advisorHerrera Ruiz de Eguino, Naiara ORCID
dc.contributor.authorTerrón Prieto, Lydia
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2020-02-20T19:09:39Z
dc.date.available2020-02-20T19:09:39Z
dc.date.issued2020-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/41366
dc.description.abstract[EUS] Marrazkigintza gizakiok komunikatzeko erabiltzen dugun tresna baliotsu bat izanda ere, Lehen Hezkuntza garaitik jada horrekiko interesa galduz goaz. Ikerketa lan honetan, egoera horren zergatiak arakatzen dira eta marrazkigintza haurrak entretenitzeko ariketa bat baino gehiago dela erakusten da, ikaskuntza-irakaskuntza prozesuan duen garrantzia azpimarratuz. Horrela, zenbait autoreen teorietan oinarrituz gaiaren inguruko ikerketa sakon bat egin da, eta ikerketa zehatz eta aberasgarri bat bermatu ahal izateko inkesta kualitatiboak egin zaizkie Lehen Hezkuntzako irakasle eta ikasleei. “Marraztea gustatzen al zaizu” galdetuko balizute, zein izango zen zure erantzuna?es_ES
dc.description.abstract[ES] El dibujo constituye una valiosa herramienta de comunicación entre los seres humanos; sin embargo, el interés por el mismo merma tras la etapa de Educación Primaria. En la siguiente investigación se reflejan los motivos de esta situación, y se muestra que la función del dibujo no es únicamente el entretenimiento de los niños, recalcando la importancia del dibujo en el proceso de enseñanza-aprendizaje. De esta forma, se ha elaborado una investigación profunda de varios autores, y se han realizado encuestas de carácter cualitativo a profesores y alumnado de Educación Primaria. Si te preguntaran cuál es tu interés por el dibujo, ¿cuál sería tu respuesta?es_ES
dc.description.abstract[EN] Drawing is a valuable tool for communication between human beings. However, drawing interest decreases at primary school. In the following investigation, we will arise the main reasons for this loss of interest, and we will demonstrate that drawing is not only aimed at entertaining children; we will particularly emphasize the importance of drawing in the teaching-learning process. In order to carry out a brief analysis based on the various researches performed by several authors, qualitative surveys have been done for both teachers and primary school pupils. If you were asked about your interest in drawing, what would you answer?es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectmarrazkigintzaes_ES
dc.subjectirakaskuntzaes_ES
dc.subjectikerketa kualitatiboaes_ES
dc.subjectilusioaes_ES
dc.subjectmotibazioaes_ES
dc.subjectdibujoes_ES
dc.subjectenseñanzaes_ES
dc.subjectencuesta cualitativaes_ES
dc.subjectilusiónes_ES
dc.subjectmotivaciónes_ES
dc.subjectdrawinges_ES
dc.subjecteducationes_ES
dc.subjectqualitative surveyes_ES
dc.subjectexcitementes_ES
dc.subjectmotivationes_ES
dc.titleHaurren irudiez haratago ikusten. Zergatik galtzen da marrazteko ilusioa?es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-02-11T11:46:40Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder©2019, Lydia Terrón Prieto
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria;;Lehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign74303-798774


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record