Haur Poesia dramatizatzeko aukera bat: proposamen didaktikoa
View/ Open
Date
2020-03-10Author
Vergara Mendizabal, Ander
Metadata
Show full item recordAbstract
[EUS] Gradu Amaierako Lan (GrAL) hau Haur Poesiaren inguruan eta Haur Poesiaren dramatizazioaren ingurukoa da. Izan ere, poesia eta dramatizazioa elkarloturik lantzea garrantzitsua da Haur Hezkuntzan hainbat eduki eta gaitasun eskuratzeko: gorputz adierazpena, hizkuntza, musikaltasuna, erritmoa, etab, uneoro jolasa baliabide nagusitzat hartuz. GrAL hau aurrera eramateko Haur Hezkuntzan 4 eta 5 urteko haurrekin egingo dut, haurrek poesiaren inguruan dituzten jakintza ezberdinak ikusteko aukera egokia delako. Lan hau egiteko, Zurriola Ikastolan egindako praktikak eta San Ignazio Ikastetxean baimen esplizituaz egindako esku-hartze pedagogikoa baliatu izan ditut. Arestiko bi esperientzien ondorioz, poesiaren eta dramatizazioaren inguruko proposamen didaktikoa sortzea erabaki dut. Haur Hezkuntzako profesionalentzat baliabide interesgarria izan daitekeelakoan. [ES] Este Trabajo de Fin de Grado (TFG) trata sobre la poesía infantil y la dramatización de la poesía infantil. Trabajar conjuntamente la poesía y la dramatización es importante en Educación Infantil para el desarrollo de diversos contenidos: expresión corporal, el lenguaje, la musicalidad, el ritmo, etc. y en todo momento teniendo el juego como principal recurso. Para llevar a cabo este TFG lo hare con niños de 4 y 5 años de Educación Infantil para saber cuáles son los conocimientos de cada niño a cerca de la poesía. Durante las prácticas echas en la Zurriola Ikastola y gracias a la intervención explicita echa en San Ignazio Ikastetxea he tenido la ocasión de ponerlo en práctica. Gracias al resultado de las dos anteriores experiencias, he decidido crear una propuesta didáctica a cerca de la poesía y la dramatización pensando en que será útil para los profesionales de Educación Infantil. [EN] This Final Degree Paper (TFG) is about children´s poetry and the dramatization of children´s poetry. Working together with poetry and drama is important in Infant Education for the development of various contents: body expression, language, musicality, rhythm, etc. and at all time with the game as the main resource. To carry out this TFG I will do it with children of 4 and 5 years of Infant Education to know what are the knowledge of each child about poetry. During the internship at the Zurriola Ikastola and thanks to the explicit intervention in San Ignazio Ikastetxea I had the opportunity to put it into a practice. Thanks to the result of the two previous experiences, I have decided to create a didactic proposal about poetry and drama, thinking that it will be useful for the professionals of Infant Education.