Show simple item record

dc.contributor.advisorArriola Egurrola, José María ORCID
dc.contributor.authorArrieta Tarragona, Julen
dc.contributor.otherE.U.E. EMPRESARIALES -SAN SEBASTIAN
dc.contributor.otherDONOSTIAKO ENPRESA IKASKETEN U.E.
dc.date.accessioned2020-03-11T19:38:12Z
dc.date.available2020-03-11T19:38:12Z
dc.date.issued2020-03-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/42135
dc.description.abstractIkerketa honen bidez, etengabeko aldaketan dagoen munduan enpresek komunikazio digitalaren arloan dituzten erronkak aztertu nahi ditut.Helburuei dagokienez, lan honek, hiru helburu nagusiditu. Batetik,Informazio eta Komunikazio Tresnez eta hauek enpresaren komunikazioa planifikatzerako orduan duten eraginaz hausnartu nahi da. Bestetik, komunikazio digitala behar bezala garatzeko, enpresek eman beharreko urratsak eta erabili ohi diren estrategiak ezagutu nahi dira. Azkenik, kasu erreal batezbaliatuz komunikazio digitala praktikan nola aplikatzen den ikusi nahi da.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.titleKomunikazio digitalaren erronkak enpresa arloan: testuinguruaren azterketa eta webgune korporatibo baten analisiaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2019-06-07T09:03:29Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2019, el autor
dc.identifier.gaurregister96020-733872-10
dc.identifier.gaurassign81289-733872


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record