Balletaren eragina haurren autoestimuan
View/ Open
Date
2020-05-07Author
Demon Fernández, Iban
Metadata
Show full item recordAbstract
[EUS] Ikerketak Lehen Hezkuntzako lehenengo zikloko haurren autoestimua neurtzen du. Horretarako, adin ezberdinetako 230 haur kontuan hartu dira. Autoestimua neurtzeko EDINA izeneko galdetegi balioetsia erabili da. Egindako ikerketak dantza egiten duten umeek dantza egiten ez dutenek baino autoestimu gehiago daukatela erakusten digu. [ES] La investigación mide la autoestima de niños y niñas del primer ciclo de primaria. Para ello, se han tenido en cuenta a 230 niños y niñas de diferentes edades. La medición de la autoestima se ha conseguido mediante el cuestionario validado EDINA. La investigación hecha nos demuestra que quienes realizan danza tienen más autoestima que quienes no la llevan a cabo. [EN] The research measures the self-esteem of children in the first cycle of primary school. To this end, 230 children of different ages have been taken into account. The measurement of self-esteem has been achieved through the validated EDINA survey. The research shows us that those who perform dance have more self-esteem than those who do not.