LGTB izateagatik sufritu daitekeen eskola-jararpena ekiditeko programa baten diseinua
View/ Open
Date
2020-06-16Author
Sojo Martín, Onintze
Metadata
Show full item recordAbstract
Sexu-orientazioa eta genero-identitatea eskola-jararpena sufritzeko arrisku-factorea dira. Zisheterosexualitate normatibotik aldentzen diren ikasleak eskola-jazarpena sufritzeko zaurgarriatsun handiagoa daukate eta, LGTB* ez diren ikaskideekin konparatuz, ondorio larrriagoak sufritzen dituzte(norbere buruaz beste egiteko probabilitatea handiagoa, sintoma gehiago erakusten dituzte nahasmendu psikopatologikoetan, etab.). Egoera hauek ekiditeko LHko3. mailako ikasleei zuzendutako programa baten diseinua planteatzen da lan honetan. programak LGTB* izateagatik sufritu daitekeen eskola-jazarpena ekiditea eta LGTB* ikasleen bizi-kalitatea hobetzea du helburu.