Show simple item record

dc.contributor.advisorArriaga Sanz, Cristina
dc.contributor.authorLarrabeiti Gorostidi, Eider
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2021-02-12T16:38:11Z
dc.date.available2021-02-12T16:38:11Z
dc.date.issued2021-02-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50164
dc.description.abstract[EU] Lan honetan Lehen Hezkuntzako seigarren mailako ikasleekin egindako esku-hartze bat aurkituko duzue. Helburua hezkidetzaren garrantzia azpimarratzea da ikasleek entzuten dituzten zenbait abestiren mezuak identifikatuz eta aztertuz baita hauen aurrean izan beharreko jarrera kritikoa bultzatzea. Esku hartzearen abiapuntua Martxoak 8 izanda, ikasleekin egiteko zenbait jarduera diseinatu eta aztertu dira ikuspegi kualitatiboa erabiliz. LOGSE legetik gaur egunera arte legeek duten kontraesanen bat, hezkidetzaren lanketaren beharrizana eta antzerako beste zenbait ondorio ere jasotzen ditu lanak.es_ES
dc.description.abstract[ES] Este trabajo recoge una intervención con estudiantes de sexto grado de primaria. El objetivo es subrayar la importancia de la coeducación analizando algunas de las canciones que las y los jóvenes escuchan en su tiempo libre y fomentar una actitud crítica hacia ellas. Para llevarlo a cabo, se han diseñado y se han analizado desde una perspectiva cualitativa una serie de actividades para niñas y niños basadas en el 8 de marzo recogiendo conclusiones como las contradicciones que tiene las leyes educativas a partir de las Ley LOGSE, la necesidad de trabajar la coeducación.es_ES
dc.description.abstract[EN] This work includes an intervention with sixth grade students. The aim is to praise the importance of the coeducation by analysing some of the songs that they listen to in their free time and to foster a critical attitude towards them. To carry it out, a series of activities based on march 8 has been designed for the children, from a totally qualitative perspective. The work also includes different conclusions such as the contradictions that educational laws have from the LOGSE Law, the need to work on coeducation.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthezkidetzaes_ES
dc.subjectkantuakes_ES
dc.subjectsexismoaes_ES
dc.subjectjarerra kritikoaes_ES
dc.subjectlehen hezkuntzaes_ES
dc.subjectcoeducaciónes_ES
dc.subjectcancioneses_ES
dc.subjectsexismoes_ES
dc.subjectactitud críticaes_ES
dc.subjecteducación primariaes_ES
dc.subjectco-educationes_ES
dc.subjectsongses_ES
dc.subjectsexismes_ES
dc.subjectcritical attitudees_ES
dc.subjectprimary schooles_ES
dc.titleEta zuk, zer entzuten duzu? hezkidetzaren lanketa musika hezkuntzanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-02-04T12:33:40Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder©2020, Eider Larrabeiti Gorostidi
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria;;Lehen Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign91532-831121


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record