Show simple item record

dc.contributor.advisorSainz de la Maza Alday, Eider
dc.contributor.authorAmirola Goikuria, Lur
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-03-22T19:32:30Z
dc.date.available2021-03-22T19:32:30Z
dc.date.issued2021-03-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50737
dc.description83 p. : il.-- Bibliogr.: p. 38-41
dc.description.abstract[EUS] Gradu Amaierako Lan (GrAL) hau Haur Hezkuntzari bideratutako jolas dramatikoaren ingurukoa da. Izan ere, Haur Hezkuntzako bigarren etapan imitazioa eta jolasaren bidez dramatizazioaren lehenengo urratsak ematen dira. Hasteko, dramatizazioari esker, haurrek gorputz adierazpenaren eta honen gaitasunak ezagutu ahal izango dituzte, gorputzaren kontrol ona lortuz. Halaber, nabarmendu behar da haurrengan jolas dramatikoak sormena eta irudimena sustatzen dituela: ikaskuntza prozesuan jolasa garrantzitsua izanez gero, haurrak gozatzea eta ondo pasatzea ahalbidetuko da. Azkenik, GrAL hau aurrera eramateko, Lehen Hezkuntzarako liburuetatik eskuratutako jolasa dramatikoak birmoldatu dira eta diseinatutako esku-hartzea hiru urteko gela bateko hamar haurrekin praktikan ipini da. Bestalde, Haur Hezkuntzan dramatizazioa lantzeko jolas bilduma bat sortu da, irakasleentzako baliabide interesgarria izan daitekeelakoan.
dc.description.abstract[ES] Este Trabajo Fin de Grado (GrAL) gira en torno al juego dramático en Educación Infantil. De hecho, en la segunda etapa de la Educación Infantil se dan los primeros pasos de la dramatización a través de la imitación y el juego. Para empezar, gracias a la dramatización, los niños y niñas podrán conocer la expresión corporal y sus capacidades, consiguiendo un buen control corporal. Hay que destacar también, que en los niños y niñas el juego dramático fomenta la creatividad y la imaginación: si se le da más importancia al juego en el proceso de aprendizaje, los niños y niñas aprenderán a disfrutar y a divertirse. Finalmente, para llevar a cabo este GrAL, se han readecuado los juegos dramáticos obtenidos de los libros dirigidos a Educación Primaria y se ha puesto en práctica la intervención diseñada con diez niños y niñas de un aula de tres años. Por otro lado, se ha creado una colección de juegos para trabajar la dramatización en Educación Infantil, que puede ser un recurso de interés para el profesorado.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectHaur Hezkuntza
dc.subjectdramatizazioa
dc.subjectjolasa
dc.subjectjolas dramatikoa
dc.subjectEducación Infantil
dc.subjectdramatización
dc.subjectjuego
dc.subjectjuego dramático
dc.titleJolas dramatikoa Haur Hezkuntzanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-06-29T06:18:31Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantil
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister106699-834413-09
dc.identifier.gaurassign94208-834413


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record