Show simple item record

dc.contributor.advisorDuque Ingunza, Ainara
dc.contributor.authorMartín Triviño, Kevin
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-04-15T18:09:44Z
dc.date.available2021-04-15T18:09:44Z
dc.date.issued2021-04-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/50993
dc.description48 p. : il. -- Bibliogr.: p. 41-43
dc.description.abstract[EUS] Orain arteko hezkuntzan egondako lanketa emozionalaren hutsunearen ondorioz, lan honen bitartez, hezkuntza emozionala sustatzen duen proposamen bat egitea izan da helburua. Horretarako, Gorputz Hezkuntzako saioak erabili dira 9-10 urteko ikasleekin, non, Gorputz adierazpena bitartekari gisa erabilita, konpetentzia emozionala landu den. Egindako proposamena sei saioz osatutako sekuentzia didaktiko batek osatzen du, martxan jartzeko aukera izanik. Unitate didaktikoa sortzeaz gain, martxan jarri eta bertatik emaitza zein ondorio anitzak eskuratu ahal izan dira, hala nola, ikasleek beraien ikaskuntza prozesuan zehar hezkuntza emozionala eta konpetentzia emozionalaren gaineko lanketa urria. Hezkuntzak jarraitu beharreko curriculumean, emozioak bere tokia izatearen garrantzia goraipatzen da, heziketa, lanketa emozionala eta garapen integrala lortzeko asmoz.
dc.description.abstract[ES] Dada la carencia de la educación emocional en las aulas, el objetivo principal de este trabajo es hacer una propuesta en forma de unidad didáctica para formar a los alumnos sin dejar de lado en el ámbito emocional. Para ello, se propone una secuencia didáctica de seis sesiones, llevada a cabo con niños y niñas de 9 y 10 años, en la cual ha sido utilizada la expresión corporal como medio en las clases de Educación Física. Amén de crear la unidad didáctica, esta se ha podido llevar a cabo, obtener resultados y consecuencias como la escasez con la que se ha trabajado el ámbito emocional en el aula a lo largo de su proceso académico. Por eso, la educación emocional merece tener su espacio en el currículum escolar, para poder lograr una educación de calidad y el desarrollo integral de los alumnos.
dc.description.abstract[EN] Given the lack of emotional education in classrooms, the main objective of this work is to make a proposal for a didactic unit to train students without neglecting the emotional sphere. For this, Physical Education sessions were used with students aged 9-10, in which using body expression as a means, emotional competence was developed. The proposal is made up of a six-session didactic sequence, which has been able to be carried out, obtaining results and consequences such as the scarcity with which the emotional field has been worked in the classroom throughout its academic process. For this reason, emotional education deserves to have its place in the school curriculum, in order to achieve a quality education and the integral development of students.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjecthezkuntza emozionala
dc.subjectkonpetentzia emozionala
dc.subjectemozioak
dc.subjectgorputz adierazpena
dc.subjectlehen hezkuntza
dc.subjectebaluazioa
dc.subjecteducación emocional
dc.subjectcompetencia emocional
dc.subjectemociones
dc.subjectexpresión corporal
dc.subjecteducación primaria
dc.subjectevaluación
dc.subjectemotional education
dc.subjectemotional competence
dc.subjectemotions
dc.subjectbody expression
dc.subjectprimary education
dc.subjectassessment
dc.titleHezkuntza emozionala gorputz adierazpenaren bidez lantzeko proposamen didaktikoaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2020-06-29T09:21:01Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2020, el autor
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.identifier.gaurregister106946-844361-09
dc.identifier.gaurassign93225-844361


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record