MinervaLab: Jupyter Notebook-etan oinarritutako irakaskuntza-proiektu alternatiboa
Ekaia 39 : 355-370 (2021)
Abstract
Technologies and platforms developed during the last years offer several ways to implement interactivity-based educational projects and to create and publish educational material. The MinervaLab project, which is based in software development tools and workflows, contains interactive material aimed to teach Thermodynamics. Applications, their documentation and theoretical explanations are available for both students and developers (the project can be consulted in https://minervalab.readthedocs.io). An experimental group consisted of students has shown interest on the project and highlighted its usefulness.In the future, MinervaLab will be used to teach phase transitions and van der Waals mechanical equation of state.; Azken urtetan agertutako teknologia eta plataforma berriek ikasleen elkarrekintzan oinarritutako proiektuak garatzeko eta irakaskuntzarako beharrezkoa den materiala sortzeko eta hedatzeko bide ugari eskaintzen dute. MinervaLab proiektuak Jupyter Notebook plataforman eta softwarearen garapenean erabili ohi diren tresna eta lan-fluxuetan oinarritutako Termodinamikaren inguruko material interaktiboa jasotzen du. Garatutako aplikazioak dokumentatuta eta azalpen teorikoz lagunduta aurkezten dira, material guztia ikasle zein garatzaileentzat eskuragarri ipiniz (proiektu guztia https://minervalab.readthedocs.io helbidean kontsulta daiteke). Egindako lanarekiko interes handia azaldu eta eskola emateko erabilgarria dela azpimarratu du ikaslez osatutako talde esperimentalak. Etorkizunean, MinervaLab proiektua fase-trantsizioen eta van der Waals-en egoera-ekuazio mekanikoaren inguruko eskolak emateko erabiliko da.