Show simple item record

dc.contributor.advisorBarrena De La Rua, Nerea
dc.contributor.authorDel Pozo Dávila, Alba
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-10-22T14:07:24Z
dc.date.available2021-10-22T14:07:24Z
dc.date.issued2021-10-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/53547
dc.description43 p. : il.-- Bibliogr.: p. 35-38
dc.description.abstract[EUS] Lan honetan musika eta emozioen arteko lotura azpimarratzen da proposamen didaktiko batean aurkeztuta, Haur Hezkuntzarako zuzenduta. Emozioak oso garrantzitsuak dira gure bizitzan eta txikitatik hauek garatzea oso aproposa da umearen identitatea garatzeko. Horregatik, emozioak eta musikaren arteko harremana gauzatu dugu, ikasleak musikaren laguntzaz emozioak lantzeko. Horretarako, Emoziotegia (2018) eta Koloretako munstroa (2012) liburuetan oinarritu gara batik bat emozioei hurbilpena egiteko. Proposamen hau praktika aldian egondako denboran aurrera eraman da Andoaingo Ondarreta Ikastetxean 5 urteko gelan.
dc.description.abstract[ES] En este trabajo se subraya la relación entre la música y las emociones a través de una propuesta didáctica dirigida a la Educación Infantil. Las emociones son muy importantes en nuestra vida y su desarrollo desde pequeños es ideal para desarrollar la identidad del niño. Por ello, hemos realizado una relación entre las emociones y la música, para que el alumnado trabaje las emociones con ayuda de la música. Para ello, nos hemos basado principalmente en los libros Emoziotegia (2018) y Koloretako munstroa (2012) para acercar las emociones. Esta propuesta se ha llevado a cabo durante mi periodo de prácticas en el aula de 5 años de Ondarreta Ikastetxea de Andoain
dc.description.abstract[EN] In this work the relationship between music and emotion is highlighted through a didactic proposal aimed at Early Childhood Education. Emotions are very important in our life and their development from young age is ideal to develop the identity of the kid. For that purpose, we have made a relationship between emotions and music, so that students work the emotions with the help of the music. To do this, we have mainly based on the books of Emoziotegia (2018) and Koloretako munstroa (2012), to bring motions closer. This proposal has been carried out during my internship in the 5 year classroom in Ondarreta Ikastetxea in Andoain.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectHaur Hezkuntza
dc.subjectemozioak
dc.subjectmusika
dc.subjectidentitatea
dc.subjectgarapena
dc.subjectEducación Infantil
dc.subjectemociones
dc.subjectmúsica
dc.subjectidentidad
dc.subjectdesarrollo
dc.subjectEarly Childhood Education
dc.subjectemotions
dc.subjectmusic
dc.subjectidentity
dc.subjectdevelopment
dc.titleHaur hezkuntzan emozioak lantzea musikaren bidezes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-21T06:23:40Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantil
dc.contributor.degreeHaur Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister114852-887304-09
dc.identifier.gaurassign109078-887304


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record