Indarkeria kolektiboaren ondorioak jasan dituzten haurrei bideratutako harrera-plana Palestina adibide hartuta
View/ Open
Date
2021-10-22Author
Barrajón López de Lacalle, Miren
Metadata
Show full item recordAbstract
[EUS] Ekialde Ertaineko gatazkak normalizatzeko joera izan ohi dute lehen munduko herritarrek. Gerretan haurrak ahaztuenak izan ohi dira eta indarkeria kolektiboak ondorio negatibo ugari suposatzen ditu euren bizitzetan. Hortaz, gaia ezagutzera emateko eta euskal hezkuntza sistema publikora hurbiltzeko asmotan, lana bi zatitan banatuko da: marko teorikoa, non indarkeria kolektiboak Palestinako haurrengan zernolako ondorioak eragiten dituen azalduko den, erreala ez den haur baten bizitza eta esperientzia abiapuntu harturik; eta aipatutako haurrentzat bideratutako harrera-plana, non Haur Hezkuntzako gela batean erabilgarria eta baliagarria izan daitekeen txostena diseinatuko den. [ES] Los ciudadanos del primer mundo tienden a normalizar los conflictos de Oriente Medio. En las guerras los niños y las niñas suelen ser los grandes olvidados y la violencia colectiva supone multitud de consecuencias negativas en sus vidas. Así, con el objetivo de dar a conocer el tema y acercarlo al sistema educativo público vasco, el trabajo se dividirá en dos partes: el marco teórico, en el que se explicarán las consecuencias que la violencia colectiva provoca en los niños palestinos, a partir de la vida y experiencia de una niña inventada; y el plan de acogida dirigido a los citados niños y niñas, en el que se diseñará un documento que pueda ser útil en un aula de Educación Infantil. [EN] First world citizens tend to normalize conflicts in the Middle East. In wars, children are usually the big forgotten ones, and collective violence has a multitude of negative consequences for their lives. So, in order to make the subject known, and to approach the Basque public education system, the work will be divided into two parts: the theoretical framework, in which the consequences of collective violence on Palestinian children will be explained, based on the life and experience of an invented child; and the reception plan for the above-mentioned children, in which a document will be designed that could be useful in a school.