Show simple item record

dc.contributor.advisorDuque Ingunza, Ainara
dc.contributor.authorGezuraga Malaxetxebarria, Sara
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-10-22T14:24:52Z
dc.date.available2021-10-22T14:24:52Z
dc.date.issued2021-10-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/53554
dc.description56 p. -- Bibliogr.: p. 40-44
dc.description.abstract[EUS] Hezkuntza sistemaren erronka nagusia harreman parekideak lortzea da, tartean, gizon eta emakumeen artean. Hori dela eta, lan honen helburua hezkidetzaren garrantzia azpimarratzea da, baita ere, hau garatzea ekiditen duen ohitura eta zikloak identifikatzea. Bizkaiko hezkuntza zentroetan oraindik ere badira ingurumen fakore asko ikasleen arteko harreman parekideak baldintzatzen dituena; tartean komun segregatuak eta futbol zelaien okupazio nabarmenak. Gainera, ikastetxeko irakasleen ehuneko handi bat emakumea da, beraz, zer suposatzen du horrek? Bizkaiko unibertsitateetan matrikulatu diren hautaketetan ere, tendentziak ageri dira genero ikuspuntutik; hezkuntza sailera bideratutako gehiengoak, hala nola, emakumeak dira. Horrek adierazten du, behin eta berriz sistema heteropatriarkatuak harreman desparekidekatuak erreplikatzen dituela.es_ES
dc.description.abstract[ES] El principal reto del sistema educativo es lograr relaciones igualitarias entre hombres y mujeres. Por ello, el objetivo de este trabajo es destacar la importancia de la coeducación, así como identificar hábitos y ciclos que eviten su desarrollo. En los centros educativos de Bizkaia todavía existen muchos factores ambientales que condicionan las relaciones igualitarias entre los escolares, entre ellos los baños segregados y las ocupaciones notables de los campos de fútbol. Además, un alto porcentaje de profesorado del centro es mujer, y eso ¿qué supone? En las elecciones que se han matriculado en las universidades vizcaínas también se muestran las tendencias desde el punto de vista de género; las mayorías dirigidas al departamento de educación, por ejemplo, son mujeres. Esto significa que el sistema heteropatriarcado replica repetidamente las relaciones desiguales.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectsistema heteropatriarkatua
dc.subjecthezkidetza
dc.subjectgenero berdintasuna
dc.subjectharreman parekideak
dc.subjectindarkeria sinbolikoa
dc.subjectsistema heteropatriarcado
dc.subjectcoeducación
dc.subjectigualdad de género
dc.subjectrelaciones igualitarias
dc.subjectviolencia simbólica
dc.titleIndarkeria sinbolikoa eta hezkidetza hezkuntza eremuanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-21T06:41:03Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, la autora
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister115307-870121-09
dc.identifier.gaurassign109431-870121


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record