Lehen sorospenak Gorputz Hezkuntzan
Date
2021-11-18Author
Álvarez Laka, Patricia
Metadata
Show full item recordAbstract
[EUS] Gradu amaierako lan honetan Lehen sorospenen unitate didaktiko bat aurkeztu da Lehen Hezkuntzako Gorputz Hezkuntzako ikasgaian lantzeko. Lehen sorospenen garrantzia azpimarratu nahi da eta gazteen artean naturaltasunez zabaltzea.
Bizkaian kokatuta dagoen Lezamako herri eskolan aurrera eraman da proiektu hau. Unitate didaktikoa bigarren ziklorako bideratuta dago, bigarren zikloko bosgarren mailan 14 ikasle dira eta seigarren mailan baita 14 ikasle. Gela bakoitzak 4 saio jasoko ditu lehen sorospenen inguruan.
Taldean arituz eta harremanak sustatuz Osakidetza ardatz gisa hartuta, lehen laguntzen protokoloak beldur gabe ezagutzea du helburu. Baita ere herriak dituen baliabideak esaterako desfibriladoreak herrian zehar kokatuta daudenak, eta Lezamako Udalak ematen dituen ikastaroak hauen erabilpena ezagutzeko. [ES] Mediante este trabajo de fin de carrera se pretende ampliar los conocimientos de primeros auxilios entre los jóvenes con naturalidad. Para ello se ha creado una unidad didáctica dividida en 4 sesiones dirigidas a los alumnos de la escuela de Lezama de 5º y 6º de primaria en Educación Física.
La escuela de Lezama está ubicada en Bizkaia, en un pequeño pueblo de apenas 2500 habitantes. Tanto en 5º como en 6º curso son 14 alumnos.
Teniendo en cuenta como eje principal a Osakidetza, se pretende enseñar a los alumnos y alumnas los protocolos básicos para situaciones de urgencia. La forma de trabajar este contenido se basará en fomentar el trabajo en equipo y en mejorar las relaciones entre alumnos y alumnas. Por último, también se pretende que el centro conozca los recursos de Lezama, asi como los desfibriladores ubicados en diferentes puntos del pueblo y los cursos que imparte el ayuntamiento para el manejo de los desfibriladores.