Mindfulness-a Lehen Hezkuntzako gelan
View/ Open
Date
2021-11-18Author
Hernando Lizarraga, Jon
Metadata
Show full item recordAbstract
[EUS] Lan honen helburua Mindfulness-a aztertzea da, zehazki Mindfulness-a Hezkuntza arloan.
Behin honen aplikazioak ekartzen dituen onurak aztertuta, unitate didaktiko bat proposatzen
da. Unitate didaktiko hau praktiketako eskola batean aplikatu zen eta erabilpen horren
emaitzak aztertzen dira ere. Amaitzeko, inkesta bat eraman da aurrera 100 pertsona
desberdinen artean. Modu honetan, haien jakinduria eta iritzia ikusteko Mindfulness-aren
inguruan. [ES] Este documento pretende realizar un análisis sobre el Mindfulness a nivel general, y
especialmente al Mindfulness en la educación. Después de analizar los beneficios que trae
la aplicación del Mindfulness, se propone una unidad didáctica que fue aplicada en un
colegio y se analizan los resultados que trajo dicha unidad didáctica. Para finalizar, se ha
realizado una encuesta a unas 100 personas para ver los conocimientos y opiniones sobre
el Mindfulness. [EN] This paper aims to analyse Mindfulness in general, and especially Mindfulness in education.
After analysing the benefits of the application of Mindfulness, a didactic unit that was applied
in a school is proposed and the results of this didactic unit are analysed. Finally, a survey of
about 100 people was carried out to find out their knowledge and opinions about
Mindfulness.