Bertsolaritza Lehen Hezkuntzan
View/ Open
Date
2021-11-25Author
Retegui Urroz, Mikel
Metadata
Show full item recordAbstract
[EUS] Euskaldunontzat bertsolaritza euskal kulturako zati nagusienetako bat dugu eta bertsolaritza poliki poliki are eta gehiago hedatzen doan arren oraindik ere gehiago sustatzeko eta zabaltzeko lanean jarraitu behar da. Hori dela eta, “Bertsolaritza ikastetxean” proiektuan oinarritutako Gradu Amaierako Lana da hau. Honen azterketa egiteko Bertsozale Elkartean lan egiten duten lankideei eginiko galdetegiak hartu dira kontutan. Bertan irakasleek emandako erantzunez baliaturik egitasmo honek dauzkan onurak eta gabeziak ondorioztatu ditut eta proposmen didaktiko bat sortu dut alderdi guzti horiek asetu eta proiektuari konplexutasun puntu bat sartzeko asmoz. [ES] Para los vascos el bertsolarismo es una parte fundamental de la cultura vasca y aunque el
bertsolarismo vaya creciendo poco a poco todavía hay que seguir trabajando para que el
bertsolarismo se extienda mas. Por eso, esto es un trabajo de fin de curso que esta basado
en el proyecto “Bertsolaritza Ikastetxean”. Para hacer el analisis de este proyecto se ha
tomado en cuenta el cuestionario que se ha hecho a unos miembros de “Bertsozale
Elkartea”. Basándome en las respuestas de los miembros de “ Bertsozale Elkartea” he
contrastado los aspectos positivos y negativos del proyecto con el fin de crear una
proposición didáctica para dar un punto de complejidad al proyecto. [EN] For the Basque people, the improvisation of verses is an essential part of the Basque culture
and eventhough it is slowly extending, still more work needs to be done in order to develop
and expand. Therefore, this is an end of year assignment based in the project “Bertsolaritza
Ikastetxean”. In order to do the analysis of this project, it has been taken to account the
questionnaire done to some members of the “Bertsozale Elkartea”. Based on the answers of
the members of the “Bertsozale Elkartea”, I have contrasted the positives and negatives
aspects of the project with the purpose of creating a didactic proposal in order to give
complexity to the project.