Show simple item record

dc.contributor.advisorAgirre Basurko, Elena ORCID
dc.contributor.authorVázquez Marañón, Aitor
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2021-11-25T18:13:26Z
dc.date.available2021-11-25T18:13:26Z
dc.date.issued2021-11-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/54114
dc.description51 p. : il.-- Bibliogr.: p. 38-39
dc.description.abstract[EUS] Gradu Amaierako Lan honetan, Matematikako ikaskuntzaren lorpenak ebaluatu dira diziplinartekotasunaren eskutik. Horretarako, Gorputz Hezkuntzako saioetan Lehen Hezkuntzako lehen zikloan praktikara eraman dira hamabi jarduera Matematika lantzeko. Ondoren, irakaslearen behaketa, ikasleekin egindako hausnarketa-elkarrizketa eta ikasleek betetako errubrikak erabili dira ebaluazio-sistema modura. Ondorio gisa esan daiteke ebaluatzeko gero eta irizpide gehiago eduki orduan eta ebaluazio zehatzagoa lortuko dela eta jarduera motorrak Lehen Hezkuntzan Matematika lantzeko tresna egokiak eta ikasleen gustukoak direla.es_ES
dc.description.abstract[ES] En este Trabajo Fin de Grado se han valorado los logros del aprendizaje de las Matemáticas por medio de la interdisciplinariedad. Para ello, se han realizado doce actividades en las sesiones de Educación Física del primer ciclo de Educación Primaria para desarrollar la competencia matemática. Posteriormente, la observación del maestro (en este caso), la entrevista reflexiva con el alumnado y las rúbricas cumplimentadas por dicho alumnado se utilizaron como sistema de evaluación. Como conclusión se puede afirmar que cuantos más criterios de evaluación se utilizan más precisa es la evaluación y que las actividades motoras son herramientas adecuadas y del gusto del alumnado para trabajar las Matemáticas en Educación Primaria.
dc.description.abstract[EN] In this Bachelor´s Final Degree Project, the achievements of learning Mathematics have been assessed at the hands of interdisciplinarity. To this end, twelve activities have been carried out in the Physical Education sessions in the first cycle of Primary Education to develop mathematical skills. Then, teacher observation, reflective interview with students, and student-filled rubrics were used as an assessment system. In conclusion, it can be asserted that the more criteria for evaluation, the more accurate the evaluation and that that the motor activities are appropriate tools for students to practice Mathematics in Primary Education.
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectmatematikaes_ES
dc.subjectGorputz Hezkuntza
dc.subjectebaluazioa
dc.subjectmatemáticas
dc.subjectEducación Física
dc.subjectevaluación
dc.subjectmathematics
dc.subjectPhysical Education
dc.subjectevaluation
dc.titleMatematikako ikaskuntza lorpenen ebaluazioa Lehen Hezkuntzan Gorputz Hezkuntzaren eskutikes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2021-06-21T07:23:32Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2021, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister115180-731483-09
dc.identifier.gaurassign109317-731483


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record