Boletín 2. Buletina
View/ Open
Date
2020Author
Uria Iriarte, Esther
Metadata
Show full item recordAbstract
Bigarren buletin honek titulutzat “Arte eszenikoak, hezkuntza eta generoa” dauka. Bere helburua, arte eszenikoen alorrean generoak dituen inplikazioei buruz gogoeta egitea da; praktika eta antzerki erreminta batzuk eskaintzea generoaren hezkuntzarako; gizarte eta hezkuntzako testuinguru desberdinetan arte eszenikoen presentzia deskribatzea.
GANDERE Taldeak, lagungarriak izan daitezkeen baliabide eta ikerketak identifikatu, sustatu eta hedatu nahi ditu hezkuntza testuinguru desberdinetan: eskolan, familian, mediatikoan eta sozialean.
Bigarren buletin honetarako Eneritz Artetxe Aranaz, Andrea Calsamiglia Madurga, Esther Uria Iriarte eta Harkaitz Zubiri Esnaolaren ekarpenak jaso ditugu. Lehenengo biak arte eszenikoetan lanean ari diren eta generoaren inguruan ikertu duten profesionalak dira. Esther Uria Iriarte eta Harkaitz Zubiri Esnaola UPV/EHUko irakasleak dira eta GANDERE ikerketa taldeko kideak. El segundo boletín se titula “Artes escénicas, educación y género”. Su objetivo es: reflexionar sobre las implicaciones del género en el ámbito de las artes escénicas; ofrecer algunas prácticas y herramientas teatrales para la educación en género; describir la presencia de las artes escénicas en diversos contextos socioeducativos.
El Grupo GANDERE pretende identificar, promover y difundir recursos e investigaciones de apoyo en los diferentes contextos educativos: escolar, familiar, mediático y social.
En este segundo boletín se recogen las aportaciones de Eneritz Artetxe Aranaz, Andrea Calsamiglia Madurga, Esther Uria Iriarte y Harkaitz Zubiri Esnaola. Las dos primeras son profesionales que han investigado en el ámbito de las artes escénicas y el género. Esther Uria Iriarte eta Harkaitz Zubiri Esnaola son profesora y profesor de la UPV/EHU y miembros del grupo de investigación GANDERE.