Eskolako espazioak baliabide didaktiko bezala. Hurbilpen teoriko eta praktikoa
Date
2023-02-20Author
Yáñez Perea, Aitor
Metadata
Show full item recordAbstract
[EU] Eskolako espazioek erabilera anitzak dituzte, eta haien izaera dinamikoa
azpimarratu behar da. Gela eta eskola bera aldatu behar da ikasleen momentuko
beharrizanetara, ikas-irakas prozesua eraginkorrena lortzeko. Lan honen bitartez
eskolako espazioen inguruko teorizazioa eskaintzen da, hauen balio didaktikoa agerian
utziz eta honek curriculumean duen presentzia kokatuz. Horrekin batera, webgune bat
sortu da aurreko bi elementuetan oinarrituz, Euskal Herriko eskola eta
irakasle-ekipoentzat baliabide praktiko eta teoriko sorta bat eskaintzeko. [ES] Los espacios escolares son multiusos y hay que destacar su carácter dinámico. Hay que cambiar el aula y la propia escuela a las necesidades del momento del alumnado para conseguir un proceso de enseñanza-aprendizaje más eficaz. A través de este trabajo se ofrece una teorización de los espacios escolares, poniendo de manifiesto su valor didáctico y ubicando su presencia en el currículo. Junto a ello, se ha creado una página web que, basándose en los dos elementos anteriores, ofrece una serie de herramientas prácticas y teóricas para las escuelas y equipos docentes de Euskal Herria. [EN] School spaces have multiple uses, and their dynamic nature must be emphasized.
The same room and school must be moved to meet the needs of the students at the
moment in order to achieve the most effective process of teaching. This work provides the
theorization around school spaces, showing their didactic value and its presence in the
curriculum. Along with this, a website has been created based on the previous two
elements to provide a range of practical and theoretical resources for schools and teachers in the Basque Country.