Show simple item record

dc.contributor.advisorMartinez Merino, Nagore
dc.contributor.authorMirandona Alvarez, Ariane
dc.contributor.otherF. EDUCACION - BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO HEZKUNTZA F.
dc.date.accessioned2023-02-20T18:18:59Z
dc.date.available2023-02-20T18:18:59Z
dc.date.issued2023-02-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/60007
dc.description.abstract[EU] Ikerketa honen helburua Mugimendu Autonomoa aurrera eramaten duten lau eskolen errealitatea jasotzea, psikomotrizitatean aldaketarik ez ezartzearen arrazoia ezagutzea eta pedagogia honek psikomotrizitatean izan duen eragina aztertzea izan da. Pedagogia honekin lan egiten duten eskoletako Haur Hezkuntzako lau irakasle eta Berritzeguneko ahokulari nagusia elkarrizketatu dira. Jasotako datuek adierazi dute Psikomotrizitatea Mugimendu Autonomoaren aurretiko askatasun (g)unea dela. Gainera, haurrek mugimenduaren bitartez ikasten dutela egiaztatu da. Horrez gain, espazioaren berantolakuntzaren garrantzia, ekosistemetako material guztia haurren altuerara egokituta izatea eta prozesuari azken emaitzari baino arreta gehiago jartzea garrantzia handiko puntuak direla ondorioztatu da.es_ES
dc.description.abstract[ES] El objetivo de este estudio ha sido recoger la realidad de las cuatro escuelas que llevan a cabo el Movimiento Autónomo, conocer la razón por la que no se introducen cambios en la psicomotricidad y analizar el impacto de esta pedagogía en la psicomotricidad. Se ha entrevistado a cuatro profesores de Educación Infantil de las escuelas que trabajan con esta pedagogía y a la asesora principal del Berritzegune. Los datos recogidos indican que la Psicomotricidad es un espacio y momento de libertad previo al Movimiento Autónomo. Además, se ha comprobado que los niños aprenden a través del movimiento. Se concluye que la importancia de la organización del espacio, la adecuación de todo el material de los ecosistemas a la altura de los niñ@s y la mayor atención al proceso que al resultado final son puntos importantes.es_ES
dc.description.abstract[EN] The aim of this study is to collect the reality of four schools that carry out Autonomous Movement, to know the reason why changes in psychomotricity are not introduced and to compare Berritzegune's principles with reality. For this purpose, four teachers from schools that work with this methodology and the main adviser of Berritzegune were interviewed in depth and semi-structured interviews. The data collected indicate that psychomotricity is a freedom prior to Autonomous Movement. In addition, it has been learned that children learn throught movement. It is concluded that the importance of all the material of the ecosystems at the height of the children and the greater attention to the process than the final result are important points.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectmugimendu autonomoaes_ES
dc.subjectpsikomotrizitateaes_ES
dc.subjectespazioaes_ES
dc.subjectautonomiaes_ES
dc.subjectekosistemakes_ES
dc.subjectmovimiento autónomoes_ES
dc.subjectpsicomotricidades_ES
dc.subjectespacioes_ES
dc.subjectautonomíaes_ES
dc.subjectecosistemases_ES
dc.subjectautonomous movementes_ES
dc.subjectpsychomotricityes_ES
dc.subjectspacees_ES
dc.subjectautonomyes_ES
dc.subjectecosystemses_ES
dc.titleMugimendu autonomoa eta psikomotrizitatea: loturak eta korapiloakes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2022-06-02T13:14:13Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder©2022, Ariane Mirandona Alvarez
dc.identifier.gaurregister122593-796314-09
dc.identifier.gaurassign120434-796314


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record