Show simple item record

dc.contributor.authorLarrondo Ureta, Ainara
dc.contributor.authorMeso Ayerdi, Koldobika
dc.contributor.authorPérez Dasilva, Jesús Angel ORCID
dc.contributor.authorRodríguez Rodríguez, Izaskun
dc.contributor.authorMarauri Castillo, Iñigo
dc.contributor.authorPeña Fernández, Simón ORCID
dc.contributor.authorMendiguren Galdospin, Terese ORCID
dc.date.accessioned2023-03-06T11:47:18Z
dc.date.available2023-03-06T11:47:18Z
dc.date.issued2023-03-03
dc.identifier.citationMediatika. Cuadernos de Medios de Comunicación 19 : 59-78 (2022)es_ES
dc.identifier.issn1137-4462
dc.identifier.issn1988-3935 (eISSN)
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/60253
dc.description.abstract[EU] Aurrerapen teknologikoak kazetaritza-enpresak beren funtzionamendua etengabe egokitzera behartu eta hedabideen industriaren berezko konpetentzia profesionalak birdefinitzen ditu. Egokitzapen horiek unibertsitateko hezkuntzak web-profesionalak prestatzeko erabiltzen dituen formuletara ere iristen dira, gizartean dituzten helburuak eta funtzioak kontuan hartuta. Lanbideak berehalako informaziotik, desinformaziotik eta ikusgarritasunetik eratorritako erronkei aurre egin behar badie ere, esparru honek baditu kalitatezko kazetaritza sustatzeko baliabide erabilgarriak, besteak beste analisian, informazio-sakontzean eta gizarteari zerbitzua emateko informazioan oinarritutako kazetaritza. Hainbat fenomenok lanbidearen balioari aurre egiten dioten testuinguru honetan, hurbilketa batzuek kazetaritzarentzat ikuspegi holistikoagoa, sozialagoa eta komunitatera bideratuagoa eskatzen dute, eta horrek prestakuntza aukera berriak eskatzen ditu. Aukera horiei erantzuten laguntzeko, artikulu honek 2020/2021 ikasturtean “Web-edukiak idaztea eta sortzea” irakasgaiaren esparruan garatu zen berrikuntza pedagogikoko esperientzia praktiko baten diseinua eta emaitzak jasotzen ditu. Esperientzia hori aipatutako erakundearen Komunikazioko Graduen bigarren mailan eskaini zen.es_ES
dc.description.abstract[EN] Technological progress has prompted journalistic companies to constantly adapt their way of operating and has redefined the professional skills of the media industry. These adaptations also reach the formulas used by university education to train web professionals taking into account their objectives and functions in society. Although the profession faces challenges derived from immediate information, misinformation and visibility, this field has useful resources to promote quality journalism based on analysis, deepening of information and information of service to society, among others. In a context in which various phenomena test the value of the profession, some approaches require from journalism a more holistic, social and community-oriented vision, which promotes new training actions. In order to contribute to responding to these challenges, this article includes the design and results of a practical experience of pedagogical innovation developed within the framework of the subject "Writing and creation of web content" in the 2020/2021 academic year, of the second year of degrees in the Communication area of the UPV/EHU.es_ES
dc.description.sponsorshipLan hau KZ-Berri eta Gureiker talde espezializatuaren ekoizpen akademikoaren parte da (Euskal Unibertsitate Sistema, IT1112-16). Ekimen hau Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) Komunikazio Graduetako ikasleek 2020/2021 ikasturtean parte hartu zuten proiektu batean garatu da, "Web edukien idazkera eta sorkuntza" irakasgaiaren bidez (lehen "Ziberkazetaritzako idazkera" zena). __ Artikulu honekin batera, IKD3-i320-22 ("Mundu globalizatuan eta mundu globalizatu baterako komunikatzen irakastea") proiektuaren emaitzak 2020 eta 2021 artean hedatu dira Head '21 Conference, Congreso Latina, Innovacom Kongresua eta Applied Environmental Education & Communication aldizkariaren artean.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.publisherEusko Ikaskuntzaes_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es
dc.subjectzeharkako konpetentziakes_ES
dc.subjectziberkazetaritzaes_ES
dc.subjectkomunikazioaes_ES
dc.subjectgarapen jasangarriko helburuakes_ES
dc.subjectunibertsitateaes_ES
dc.subjecttransversal competenceses_ES
dc.subjectonline journalismes_ES
dc.subjectcommunicationes_ES
dc.subjectsustainable development goalses_ES
dc.subjectuniversityes_ES
dc.titleZeharkako Konpetentzien (ZK) prestakuntza, sareko kazetaritza jasangarriko proiektuen bidezes_ES
dc.title.alternativeTraining in Transversal Competences (TC) through sustainable online journalism projectses_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.rights.holderMediatika es una revista de acceso abierto que aplica licencias Creative Commons (típicamente CC BY) a sus artículos.
dc.relation.publisherversionhttps://ojs.eusko-ikaskuntza.eus/index.php/mediatika/article/view/1015es_ES
dc.departamentoesPeriodismoes_ES
dc.departamentoeuKazetaritzaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Mediatika es una revista de acceso abierto que aplica licencias Creative Commons (típicamente CC BY) a sus artículos.
Except where otherwise noted, this item's license is described as Mediatika es una revista de acceso abierto que aplica licencias Creative Commons (típicamente CC BY) a sus artículos.