Heziketa pultsua berreskuratuz
ARANDIA M.( 2011). Heziketa pultsua berreskuratuz. http://hdl.handle.net/10810/6251
Abstract
Kasu honetan, Adelaida Otxoak, ikastegi bateko zuzendariak arazo bati egin behar dio aurre: bere ikastegian matrikulazio-posibilitateak galtzen ari dira, ikasle ijitoak sartzen ari direlako. Gertaera honek Adelaida, ikastetxeko irakasleak eta inguruan mugitzen diren beste hezkuntza-eragile batzuk egoera konplexu batean jarri ditu: batetik, erabakiak hartu beharra, eta, bestetik, inklusio gakoekin eta konfiantza berreskuratzeko gakoekin jokatu beharra dute, inguruko pertsonek ikastetxeak aurkezten duen hezkuntza-proiektuaren inguruan zuten konfiantza berreskuratzeko, hain zuzen ere.
MODULUA 2. Hezkuntza Lanbideak: Identitate eta Garapen Profesionala eta Komunikazioa eta Hezkuntza harremanak arloak lan egin ditugu.