(2023) Volumen 28. Número 55
Recent Submissions
-
La integración de egresados en un ecosistema publicitario local: el caso de Alicante
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2023)There is no legal regulation that prevents the professional performance of advertising activity if you do not have a university degree in Advertising and Public Relations. The intrusiveness in this area is linked to the ... -
Branding y percepción del valor de marca Apple en los usuarios de iPhone
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2023)The objective of companies is to seek profitability to guarantee their survival. To do this, they want their brand to be recognized and differentiated. Apple is a paradigmatic case in this sense. It is currently the most ... -
La publicidad prosocial y la comunicación de la RSC: Estudio de caso de la campaña Héroes de hoy
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2023)The analysis of the advertisement Intolerance Is Still There (2021) from a narrative point of view, using Genette's (1972) theory of focalization and ocularization, revised by Jost and Gaudreault (1995), is proposed as a ... -
Composición visual y contenido de la publicidad online en medios digitales de la comunidad de Madrid
(Servicio Editorial de la Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatearen Argitalpen Zerbitzua, 2023)Espainiako publizitatearen digitalizazio-prozesua oso finkatuta dago bere arlo askotan, baina gaur egun zaila da bere garapenik handiena lortu izana ziurtatzea. Informazioaren eta komunikazioaren teknologietan aplikatutako ...