Show simple item record

dc.contributor.advisorGamito Gómez, Rakel ORCID
dc.contributor.authorAtutxa Castillo, Jon Ander
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -VITORIA-GASTEIZ
dc.contributor.otherGASTEIZKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2024-05-07T17:38:20Z
dc.date.available2024-05-07T17:38:20Z
dc.date.issued2024-05-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/67700
dc.description40 p. – Bibliogr.: p. 36-38
dc.description.abstract[EUS] Robotika hezigarriak onura izugarriak dakarzkie ikasleei, batez ere talde lanaren sustapena, pentsamendu kognitiboaren zein arazoen ebazpenerako estrategien garapena. Dena den, ez da ikasle komunitate guztietan eskaintzen den hezkuntza praktika bat. Horregatik, lan honen helburua ikasle talde zaurgarrienei robotika hezigarrian murgiltzeko aukera eskaintzeanm izan da. Horretarako, CEIP Artatse HLHI ikastetxean 7 saioko esku-hartze bat aurrera eraman da, Ikaskuntza-Zerbitzua proiektu gisa. Parte-hartzaileei helarazitako galdetegi baten zein zerbitzuan zehar betetako ebaluazio-errubrika baten bitartez, esku-hartzea bera baloratu da eta, gainera, proiektuan zehar jasotako narrazio etnografizoaren analisitik, irakasleen hasierako prestakuntzari lotutako ikaskuntzak identifikatu dira. Emaitzek adierazten dute proiektua esperientzia aberasgarria izan dela inplikatutako pertsona guztientzat
dc.description.abstract[ES] La robótica educativa aporta enormes beneficios a los alumnos, sobre todo el fomento del trabajo en equipo, el desarrollo del pensamiento cognitivo y la resolución de problemas, pero esta no es una práctica educativa que se ofrece en todas las comunidades de estudiantes. Por ello, el objetivo de este trabajo ha sido dar la oportunidad a los grupos de alumnos más vulnerables de sumergirse en la robótica educativa, para lo cual se ha llevado a cabo una intervención de 7 sesiones en el CEIP Artatse HLHI, a través del proyecto Aprendizaje-Servicio, y se ha realizado un estudio de resultados de intervención a partir de un cuestionario remitido a los participantes y de una rúbrica de evaluación cumplimentada a lo largo del servicio.
dc.description.abstract[EN] Educational robotics brings enormous benefits to students, especially the promotion of teamwork, the development of cognitive thinking and problem solving, but this is not an educational practice that is offered in all communities of learners. Therefore, the aim of this work has been to give the most vulnerable groups of students the opportunity to immerse themselves in educational robotics, for which a 7-session intervention has been carried out at CEIP Artatse HLHI, through the Service-Learning project, and a study of intervention results has been carried out based on a questionnaire sent to the participants and an evaluation rubric completed throughout the service
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectIkaskuntza-Zerbitzua
dc.subjectrobotika hezigarria
dc.subjectesku-hartzea
dc.subjectScratch
dc.subjectMakeymakey
dc.titleIkaskuntza zerbitzua eta robotika hezigarria lehen hezkuntzako gela bateanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2023-06-19T06:39:19Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2023, el autor
dc.contributor.degreeGrado en Educación Primaria
dc.contributor.degreeLehen Hezkuntzako Gradua
dc.identifier.gaurregister132173-957609-09
dc.identifier.gaurassign138961-957609


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record