Onlineko idazkuntza prozesua aztertzeko: IDAT
Psikodidaktikako XXVII. Jardunaldiak, 2020ko azaroaren 24a = XXVII Jornadas de Psicodidáctica, 24 de noviembre de 2020 : 155–176 (2021).
Abstract
[EU] Lan honetan erakusten da IDazketa Aztertzeko Tresnaren (IDAT) ezaugarri edo erabileraren ondorioren bat; horretarako, lehenengo hurbilpen teorikoan idazketa prozesuaren ikerketa aztertzen dugu, segidan IDAT eraikitzeko erabilitako R (R Core Team, 2020a) lengoaia estatistikoa eta Etherpad (Greenspan, Iba, eta Zamfirescu, 2008) aurkezten eta azaltzen ditugu, hurrengo atalean azaltzen dugu zein metodologia erabili dugun datuak batu eta prozesatzeko, emaitzak aurkeztu gero eta horien interpretazioa egiten da azken aurreko zatian; amaitzeko, etorkizunera begirako ondorioen berri ematen da. [EN] This paper shows some conclusions about the characteristics or the use of the Instrument for the Study of Writing (IDAT). For this purpose in the first theoretical approach, we analyze the research of the writing process, we present and explain the statistical language R (R Core Team, 2020a) used to build the IDAT and Etherpad (Greenspan, Iba, and Zamfirescu, 2008). The following section explains the methodology used to collect and process the data, presenting the results and their interpretation in the next part, to conclude with the conclusions for the future.