UPV-EHU ADDI
  • Back
    • English
    • español
    • Basque
  • Login
  • English 
    • English
    • español
    • Basque
  • FAQ
View Item 
  •   ADDI
  • INVESTIGACIÓN
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • Servicio Editorial UPV/EHU
  • Revistas
  • Zer
  • (2008) Volumen 13. Número 24
  • View Item
  •   ADDI
  • INVESTIGACIÓN
  • Publicaciones - UPV/EHU
  • Servicio Editorial UPV/EHU
  • Revistas
  • Zer
  • (2008) Volumen 13. Número 24
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

La publicidad en Internet: situación actual y tendencias en la comunicación con el consumidor

Thumbnail
View/Open
3616-12590-1-PB.pdf (588.6Kb)
Date
2008
Author
Muela Molina, Clara
Metadata
Show full item record
  Estadisticas en RECOLECTA
(LA Referencia)

Zer 13(24) : 183-201 (2008)
URI
http://hdl.handle.net/10810/40965
Abstract
The following article has as main objective describing the current situation of the interactive advertising in Spain analyzing the connection of this with the proper Internet user, as well as the favourite way of the advertiser when he decide to communicate with his real or potential consumer. Also and like an important content, it shows the trends which the trademarks send trade messages to its target audience and the advertising tools more innovative which are increasing in our country.; El presente artículo tiene como principal objetivo describir la situación actual de la publicidad interactiva en España, analizando la relación de ésta con el propio internauta así como la forma preferida por el anunciante cuando decide comunicarse con su consumidor real y/ o potencial. También, y como contenido destacable, recoge las tendencias con las que una marca envía mensajes comerciales a su público objetivo, y las herramientas publicitarias más novedosas que se están implementando en nuestro país; Artikulu honen helburua Espainiako publizitate elkarreragilearen egungo egoera deskribatzea da, internautarekin duen harremana aztertuz, eta iragartzaileak balizko kontsumitzailarekin edota errealarekin komunikatu nahi duenean hobesten duen forma ikertuz ere. Era berean, marka batek bere xede-publikoari bidaltzen dizkion mezu komertzialetan dauden joerak eta Espainian inplementatzen ari diren publizitate-tresnarik berrienak jasotzen ditu.
Collections
  • (2008) Volumen 13. Número 24

DSpace 6.4 software copyright © -2023  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka
 

 

Browse

All of ADDICommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)SubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Subjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

DSpace 6.4 software copyright © -2023  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka