Browsing by Author "Insunza Aranceta, Gaizka"
Now showing items 1-8 of 8
-
Análisis de las innovaciones organizativas en la estructura empresarial y la influencia de las TIC
Eguizabal Ezquerra, Maitane (2015-11-24)[ES]Este trabajo tiene como objetivo analizar la evolución de las estructuras organizativas adoptadas por las empresas, así como la introducción de las Tecnologías de la Información y la Comunicación en el sector empresarial. ... -
Análisis del marketing digital en las industrias audiovisuales: el caso del videojuego en la C.A.P.V.
Morlan Arnaiz, Jorge (2017-09)[ES]La llegada de la era digital ha supuesto la transformación de numerosas industrias y un cambio en los procesos de todas las áreas de la empresa. El marketing es una de las áreas que más cambios está experimentando, ... -
E-Marketinari buruzko analisia: euskal arropa marken analisia
Rodríguez Ramírez, David (2017-03-06)[EN]People are using more and more Internet as a communication way. On the field of marketing that means that companies must integrate Internet on their marketing strategies. Because of that, marketing traditional views ... -
La evolución de la industria discográfica: un análisis de los procesos de innovación en Europa
Insunza Aranceta, Gaizka (2016-04-22)... -
Jatorri izendapenen azterketa eta eragina marketinean. Bizkaiko txakolina jatorri deituraren kasua
Llona Aresti, Gorka (2017-03-07)[EU]Lan honetan, Babestutako Jatorri Deiturek (BJD) kontsumitzailearengan duten eragina aztertuko da. Eragin hau bi modutan aztertuko da, bai teorikoki eta bai praktikoki. Azterketa teorikoan, jatorriak kontsumitzailearengan ... -
Marketin digitalaren azterketa eta honen eragina musikaren kontsumoan
Maia Abasolo, Matixa (2018-10-31)Gradu Amaierako Lan honetan bi atal nagusi bereiz daitezke: batetik, marketin digitalaren azterketa egin da, eta baita musikaren sektorearen analisia ere, azken atal honetan azterlana gehienbat musikaren kontsumoan zentratuz. ... -
Marketin digitaleko estrategiak kirol sektorean: Orbearen kasua
Eguillor del Campo, Iskander (2017-07)[EU]Lan honek marketinari buruzko analisi teorikoa du aztergai, marketin tradizionaletik hasita eta era digitalera nola heldu den sakonduz. Enpresa batek marketin digitalaren plan sendoa ezartzeko zein pausu jarraitu behar ... -
Use of life cycle assessment by companies in the Basque region. Results of survey research
Basañez Llantada, Aitor; Martínez de Alegría Mancisidor, Itziar ; Díaz de Basurto Uraga, Pablo ; Insunza Aranceta, Gaizka (Elsevier, 2018-10)The importance firms, public institutions, and, more recently, consumers give to environmental issues has led in recent years to a surge in the development, dissemination, and application of Life Cycle Assessment (LCA) ...