Now showing items 1-20 of 29

    • Thumbnail

      Andereño, zer egingo dugu orain, bazkaldu ala afaldu? 

      Molero Otero, María Begoña; Bilbao Zabala, María Jesús (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2012-06-21)
      Lan honetan aurkezten dugun proiektuan Haur Hezkuntzako Graduaren bi ikasgai, Gizarte eta Kultura Ingurunearen Ezagutza eta IKTak Haur Hezkuntzan integraturik daude. Bertan denboraren pertzepzioa haurrengan garatzeko ...
    • Thumbnail

      Arlo juridikorako estilo-liburu baten EAEko eta Nafarroako euskarazko gehigarriaren garapenean parte hartzeko lankidetza-deialdia 

      Ezeiza Ramos, Joseba (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-12-30)
      Proiektu honetan ikasleei proposatuko zaie arlo juridikorako estilo-liburu bat osatzeko zabaldu den beka-deialdi batean parte hartzeko. Horretarako, lan-taldea eratu, beren buruaren aurkezpen-gutuna egin, CVak osatu, ...
    • Thumbnail

      Bizi artifiziala sortzeko gai? 

      Hernández Conejero, Ricardo (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2012-07-27)
      Baliabide hau tresna bat da "Egitura atomiko eta lotura kimiko"-aren oinarrizko kontzeptuak inpartitzeko (irakaslea) edo eskuratzeko (ikasleak) proiektuetan oinarritutako ikaskuntzaren metodologiaren bidez. Baliabideak ...
    • Thumbnail

      Egun bat Elisarekin ospitalean 

      López de Audicana Jiménez de Aberasturi, Yolanda; Martín Bezos, Jesús (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2016-12-26)
      Abiapuntuko egoerak ikasleak kirugia unitate baten, gabeko txandaren aldaketan kokatzen ditu. Iristean, gaueko erizaina eta erizaintzako laguntzaileak Elisagatik kezkatutak aurkitu ditu . Elisak 80 urte ditu eta duela 4 ...
    • Thumbnail

      Enpresa komertzialaren simulazioa 

      Ibarloza Arrizabalaga, Ander ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2012-06-21)
      Enpresa baten urtebete bateko kontabilitatearen kudeaketan, ikasgaien %80ak parte hartzen du. Enpresa simulatu bat martxan jartzeko kontabilitatearen teknika jakin beharrik ez dago. Beraiek, merkatuko oinarri arrazonagarri ...
    • Thumbnail

      Eskolako balioak aztergai 

      Iraola Arretxe, Iker; Garmendia Larrañaga, Maialen Sorkunde ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-26)
      Proiektu honen bidez, Lehen Hezkuntzako graduko Hezkuntzaren Soziologia irakasgaiko ikasleek eskolan lantzen diren balioak aztertuko dituzte. Ikastetxeetako aurrematrikulazio garaian "balioetan oinarritutako hezkuntza" ...
    • Thumbnail

      Estatistika deskribatzailea, proiektuen bidez lantzeko proposamena 

      Urkaregi Etxepare, Arantza (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2011-11-24)
      Baliabide honen helburua da Estatistika Deskribatzailea ikasgaian metodologia aktiboak aplikatzea eta proiektuen bidez garatzea. Ikasgaia euskaraz ematen dut Matematika Graduaren 1. mailako 2. lauhilekoan eta 55 ikasle ...
    • Thumbnail

      Etorkizuneko hezitzailea puta eta bolleroa? 

      Axpe Saez, Inge ORCID; Ramos Díaz, Estibaliz ORCID; Rodríguez Fernández, Arantzazu (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-27)
      Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza metodologia erabiltzen duen material hau Hezkuntzaren Psikologiako derrigorrezko irakasgaian aplikatutako da, BIUEko Gizarte Hezkuntzako graduan, 2. mailako 1. lau hilabetean. Hala ...
    • Thumbnail

      Euskara indartzeko plana Haur Hezkuntzako eremu ez-kurrikularran 

      Romero Andonegui, Asier ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-27)
      Galdera eragilea: Posiblea da euskararen erabilera sustatzea eskolaz kanpoko jardueretan? Planteamendu metodologikoaren laburpena: Proiektuak hiru fase izan ditu: testuinguru-fasea; garapen-fasea; eta aurkezpen-fasea. ...
    • Thumbnail

      Grafika Teknologikoa 

      Jodra Llorente, Susana ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2013-12-17)
      Grafika Teknologikoa Arteko Graduan 3.mailan eskaintzen den 6 kreditutako hautazko ikasgaia da. Proiektu artistikoak ideiatu eta burutzean bideratutako grafikan oinarritzen da. Sormen prozesuan parte hartzen duten ...
    • Thumbnail

      Gure ingurunearen azterketa soziologikoa 

      Imaz Bengoechea, José Ignacio (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2011-06-20)
      Proiektu honekin, ikasleak soziologia aplikatua egiten hasiko dira, hezitzaileentzat garrantzitsua den gaitasun bat landuaz: "errealitate soziala zientifikoki aztertzen jakitea".
    • Thumbnail

      Haur Hezkuntzako edo Lehen Hezkuntzako ikasgeletan erabil daiteke ohiko testuliburuen ordezko material digitalik? 

      Pérez Urraza, María Carmen ORCID; Bilbao Bilbao, María Begoña (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2015-06-24)
      Ikasleei ABP metodologian aritu daitezen ondorengo galdera sortzaile planteatzen zaie: Haur Hezkuntzako edo Lehen Hezkuntzako ikasgeletan erabil daiteke ohiko testuliburuen ordezko material digitalik? Horretarako auzoko/herriko ...
    • Thumbnail

      Komunikazio Gaitasunaren Garapena –Euskara eta Gaztelania– Lehen Hezkuntzan 

      Etxebarria Lejarreta, Aintzane ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-12-16)
      Eskoletako maisu/maistren nahiz haurren komunikazio gaitasuna garatzerako bidean ahozko nahiz idatzizko testuekin lan egitea ezinbestekoa da, bide horretan aurrera egiteko proiektuen bidezko lanek , bai era indibidualean ...
    • Thumbnail

      Konputagailuen Teknologiaren Oinarriak lankidetzan ikastea arazo eta proiektuen bidez 

      Ruiz Vázquez, María Consuelo; Amuchastegui Uriarte, Carlos (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2012-07-26)
      Irakasgai osoa ikaskuntza-metodologia aktiboetan oinarriturik garatzeko, ikasle-taldeei 6 ataza proposatzen zaizkie, lauhilekoan zehar egiteko: 3 arazo, 2 proiektu eta ikerketa-lan bat. Arazo eta proiektuetan zirkuitu ...
    • Thumbnail

      Lehen hezkuntzarako ekitaldi hezitzailea antolatzen eta sortzen 

      Jiménez Aberasturi Apraiz, Estibaliz ORCID; Arribas Galarraga, Silvia; De las Cuevas Hevia, Carmen ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-30)
      Proiektu proposamen honetan, hiru ezagutza arloek parte hartuko dute bere herena lantzen. Honela irakasgaiaren %100 osatuko da PBL irakaskuntza modalitatean. Jarraian azaltzen dugun Proiektuan, hiru ardatz nagusi proposatzen ...
    • Thumbnail

      Makina saltzaile baten diseinu elektronikoa 

      Fernández Rodríguez, Pablo; Bosque Pérez, Guillermo ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-12-16)
      Ikasleek, bi eszenatokietan aurkezten den proiektu bat (talde formalei ausazko esleipena) gauzatu egin behar dute. Eszenatokiak, elektronika sekuentzialeko (konputazioaren oinarria) behar dituen ezagutzen bilaketan gidatzen ...
    • Thumbnail

      Makina Saltzailea: S/Iko gaia lantzeko proiektua 

      Larraza Mendiluze, Edurne (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2011-11-24)
      Proiektu honetan, makina saltzaile bat diseinatu beharko da. Diseinu horretan eroslearekin komunikatzeko erabiliko diren periferiko guztiak zein haien kontrola zehaztu beharko da. Azkenik, zehaztapen hori guztia betetzen ...
    • Thumbnail

      Muskizen dagoen petrolio-findegiak behar ditu: IDEIA BERRIAK 

      Iriondo Hernández, Aitziber ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-03-04)
      2012/13 ikasturtean, Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza metodologia aktiboa "Petrolio-Finketa eta Petrokimika" ikasgaian inplementatu egin zen gai-zerrendaren %54-an. Hortaz, proiektua 11-12 aste iraun zuen. Guztiz ...
    • Thumbnail

      Oinarrizko eragiketak Ingurumen Ingeniaritzan - PBL 

      Agirre Arisketa, Ion (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2015-12-22)
      ngurumen ingeniaritzan graduatzen den ikasleak ingurumenaren zaintza, ingurumenak izan ditzazkeen eraginen zaintza eta ingurumenaren alitatearen hobekuntza ditu helburu nagusi. Hauez gain, graduatuak baliabide edo errekurtso ...
    • Thumbnail

      Programazio estrategiak irratian eta telebistan 

      Arana Arrieta, Edorta ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2013-01-30)
      Irratiaren, telebistaren eta interneten programazioaren oinarriaz jabetzea du helburu irakasgai honek. Lehen pausu modura,, gaur egungo eskaintzaren osakera (generoak, formatoak, edukiak…), antolaketa (teknikak, ...