UPV-EHU ADDI
  • Back
    • English
    • español
    • Basque
  • Login
  • English 
    • English
    • español
    • Basque
  • FAQ
Search 
  •   ADDI
  • DOCENCIA
  • Search
  •   ADDI
  • DOCENCIA
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 12

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Aljebra, gure aliatua 

Echegaray López, Goretti (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2017-01-26)
Aljebra eta Geometria oinarrizko formakuntzako irakasgai bat da, Ingeniaritza Zibileko lehenengo mailan irakasten dena. Ikasleek buruketak ebazteko beharrezko kontzeptuak antzemateko eta horiek garatzeko ezagutza teorikoa ...
Thumbnail

Giza Nutrizioa 

Miranda Gómez, Jonatan ORCID; Simón Magro, Edurne ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2012-12-12)
Bi izango dira ikasleek ardatz modura Giza Nutrizioko iraskasgaia garatzeko erbiliko dituzten arazoak: ZER EGITEN DU ORGANISMOAK JANDAKOAREKIN? ZERGATIK ETA ZERTARAKO BEHAR DU GURE GORPUTZAK ENERGIA?
Thumbnail

Gai naiz kimikari baten zereginik oinarrizkoenetakoa gauzatzeko: materia eta bere izaera ezagutu, bere erreaktibotasuna eta propietateak arakatuz? 

Beobide Pacheco, Garikoitz ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2013-12-20)
Azken urteotan zehar, kimika ez-organikoa saiakuntza praktikoen bidez irakasteko ohiko modua, praktika-gidoiak ematea izan da, bertan jarraitu beharreko prozedura ongi zehaztuta egonik eta ikasleak jarraitzeko erraza izanik, ...
Thumbnail

Nola eraikitzen da ikus-entzunezko testu arrakastatsu bat? Kimuakeko film laburrei buruzko txostena 

Fernández de Arroyabe Olaortua, María Ainhoa ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-12-22)
Kontakizun bat eraikitzerakoan zinema zuzendariak erabilitako ikus-entzunezko hizkuntzako baliabideak identifikatzea eta baliabide horien erabileraren atzean dagoen logika ulertzea dira Problemetan Oinarritutako Ikaskuntza ...
Thumbnail

Elikagaien barru-barruko egitura 

Berraondo Juaristi, María Rosario ORCID; Fernández de Aránguiz Guridi, María Yolanda ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2011-06-14)
Baliabidearen bidez, ikasleek elikatzeko jaten duguna, hau da, gure dietaren osagaiak, elikagaietan presente dauden espezie kimikoak edo beraien nahasteak besterik ez direla ikasteko proposatzen da. Hooregatik hauen oinarri ...
Thumbnail

Erliebearen irudikapena eta analisia. Mapa topografikoa 

Latasa Zaballos, Itxaro ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2011-06-27)
Material honen barruan aurki daiteke iharduera-sorta bat erliebearen irudikapen kartografikoari buruzko gaia lantzeko diseinatu direnak. Horretarako, 13 ihardueren bidez mapa topografikoaren jatorria, balioa eta erabilpena ...
Thumbnail

Goi Finantza Kontabilitatea 

Ipiñazar Petralanda, Izaskun ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-03-04)
Koaderno honen bidez, Goi Mailako Finantza Kontabilitatea ikasgaian, Arazoetan Oinarritutako Ikaskuntza inplementatzeko beharrezko jarraibideak aurkeztuko dira. Gai hauetan egingo da: 2 Gaia “Sozietate Anonimoaren (S.A.) ...
Thumbnail

Bakterioak eta Osasuna. Ezagutzaren eta hazkuntza-kontrolaren garrantzia 

Colom Aristondo, Karmele ORCID; Fernández de Aránguiz Guridi, Agueda (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2015-05-12)
Mikroorganismoen ezaugarri orokorren ezagutza funtsezkoa da ulertzeko gaixotasun infekziosoen eragileak direla eta elikagaien eta gaien hondamenean inplikatuta egon daitezkeela (alde txarra). Bestalde, eta ez da garrantzi ...
Thumbnail

Zelan neurtzen dira Rn-ko multzoak ? 

Oruetxebarria Fernández de la Peña, Osane ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2013-07-01)
Lan honetan planteatzen den galderari erantzuteko egingo den bidea jarraituz, hauxe da aztertzen dena: zer adierazi nahi dugu “neurtu” esaten dugunean ?. Horren harira, multzo guztiak neur daitezke ala ez ? Erantzuna ...
Thumbnail

Bakerako hezkuntza: bizikidetza sustatzeko tresna 

Reizabal Arruabarrena, María Luisa ORCID (Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2014-12-03)
Planteatzen den arazoaren helburua da bakerako hezkuntzaren nondik norako teoriko zein praktikoak lantzea. Arazoaren bitartez ikasleek hezkuntzaren arloan lanean diharduen psikologo taldearen rola hartuz, egungo hezkuntza ...
  • 1
  • 2

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka
 

 

Browse

All of ADDICommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)SubjectsThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesDepartamentos (cas.)Departamentos (eus.)Subjects

My Account

Login

Discover

AuthorBeobide, Garikoitz (1)BERRAONDO JUARISTI, MARIA ROSARIO (1)COLOM ARISTONDO, MIREN KARMELE (1)Echegaray López, Goretti (1)... View MoreTipo documentoinfo:eu-repo/semantics/other (12)Subject
PROBLEMETAN OINARRITUTAKO IKASKUNTZA (12)
... View MoreDate Issued2014 (3)2011 (2)2013 (2)2015 (2)2017 (2)2012 (1)Language(ISO)eus (12)

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
OpenAIRE
EHU Bilbioteka