Show simple item record

dc.contributor.authorBeobide Pacheco, Garikoitz ORCID
dc.date.accessioned2014-01-02T16:01:35Z
dc.date.available2014-01-02T16:01:35Z
dc.date.issued2013-12-20
dc.identifier.citationBeobide G. (2013). Gai naiz kimikari baten zereginik oinarrizkoenetakoa gauzatzeko: materia eta bere izaera ezagutu, bere erreaktibotasuna eta propietateak arakatuz?. IKD baliabideak 6. http://hdl.handle.net/10810/11170es
dc.identifier.issn2254-9153
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/11170
dc.descriptionDuración (en horas): De 21 a 30 horas. Destinatario: Profesores
dc.description.abstractAzken urteotan zehar, kimika ez-organikoa saiakuntza praktikoen bidez irakasteko ohiko modua, praktika-gidoiak ematea izan da, bertan jarraitu beharreko prozedura ongi zehaztuta egonik eta ikasleak jarraitzeko erraza izanik, ezinbestean pauso bakoitzean egiten duenaren zergatian pentsatu beharrik gabe. Honen ondorioz, ikaslea laborategiko automata bat bihurtzeko arriskuan erori daiteke. Alabaina, honek ez dio erantzuten etorkizuneko ibilbide profesionalean aurkituko duen errealitateari, izan ere, ez baitzaio inolako errezeta edo prozedurarik emango, baizik eta berak bilatu beharko du edota, hala ez bada, sortu. Gainera, kimika ez-organikoa (edo kimika, oro har) zabalegia eta konplexuegia da buruz guztia ezagutzeko, edo besterik gabe, irakasgai batean egindako saiakuntza batzuetan oinarrituta. Beraz, irakasgaiko ikasgaiak Araozetan Oinarritutako Ikaskuntzaren (AOI) bidez landu nahi dira, eta ikaslea ikaskuntza prozesuaren erantzunkide egin eta buruaski bihurtuko duen metodologiaren bidez, etorkizunean kimika esperimentalaren arloan izango dituen erronkei arrakastaz aurre egin ahal izan diezaien. AOI honen diseinua irakasgaiaren %30ean aplikatuko da. Berton ikaslea balizko egoera profesional batean kokatuko da elementu eta konposatuen erreaktibotasuna eta propietateak ulertu beharko ditu, aurrez paperean planteatu dituen erreakzio hipotetikoak egiaztatze aldera laborategian burutuko dituen esperimentuak planifikatzeko. Halaber, beharrezkoa izango da laborategiko lanaren metodologiari dagozkion segurtasun neurriak ulertzea eta aplikatzen jakitea, substantzien manipulazioak eta/edo saiakuntza kimikoek berekin dituzten arriskuak identifikatuz eta prebenituz.es
dc.language.isoeuses
dc.publisherVicerrectorado de Calidad e Innovación Docentees
dc.relation.ispartofseriesIKD baliabideak
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectkimika ez-organikoaes
dc.subjectkimika deskriptiboaes
dc.subjecterreaktibitateaes
dc.subjectesperimentazioaes
dc.subjectlaborategi praktikakes
dc.titleGai naiz kimikari baten zereginik oinarrizkoenetakoa gauzatzeko: materia eta bere izaera ezagutu, bere erreaktibotasuna eta propietateak arakatuz?es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/otheres
dc.rights.holderAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International*
dc.subject.categoriaPROBLEMETAN OINARRITUTAKO IKASKUNTZA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International