Show simple item record

dc.contributor.authorGarcía Castro, David
dc.contributor.authorElizagarate Gutiérrez, Victoria
dc.contributor.authorLetamendia Galdós, Iñaki
dc.contributor.authorKazak, Jan
dc.date.accessioned2015-01-27T14:07:39Z
dc.date.available2015-01-27T14:07:39Z
dc.date.issued2014-12-30
dc.identifier.citationRevista de Dirección y Administración de Empresas = Enpresen Zuzendaritza eta Administrazio Aldizkaria (21):156-180 (2014)es
dc.identifier.issn2341-0108
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/14287
dc.description.abstractHirien lehiakortasuna hobetzeko berebiziko garrantzia duen tresna dela erakutsi du hiri marketinak. Hiriek garatutako estrategietan, hirien bizi kalitatean oinarritutako ezberdintze estrategiak dira azpimarragarri izan dira, izan duten arrakastagatik. Autore askok hirien bizi kalitatearen hobetzea ingurugiroarekin, gizartearekin edo ekonomiarekin erlazionatutako adierazleekin identifikatzen dute; baina hobekuntza hauek ez dute zertan biztanleen begietara ikusgai izan behar. Gainera, aztertutako literaturak garraio publikoa – aspektu ekonomikoetan, sozialetan eta ingurugiroan duen efektua – bizi kalitatea baldintzatzen duen elementu bat dela agerian jarri du. Kasu honetan, ikerketa honek planteatu diren lau konstruktuen eta bizi kalitatearen arteko harreman positiboa dagoen aztertuko du. Horretarako, lehenik eta behin garraio publikoak garapen ekonomikoan, garapen sozialean, ingurugiroan eta irisgarritasunean duen eragina neurtzeko planteatutako eskalak baliagarriak diren egiaztatuko da.es
dc.language.isoeuses
dc.publisherEscuela Universitaria de Estudios Empresarialeses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjecthiri marketinaes
dc.subjecthiri eremu plangintza estrategikoaes
dc.subjectbizi kalitateaes
dc.subjectgarapen ekonomikoaes
dc.subjectgarapen sozialaes
dc.subjectingurugiroaes
dc.subjectirisgarritasunaes
dc.subjectgarraio publikoaes
dc.titleHiriguneko garraio publiko sistemaren eragina hirien bizi kalitatearen hautematean. City marketinaren ikuspuntutik hausnarketaes
dc.title.alternativeThe influence of urban transport sistems in the perception of the quiality of life. A view from a city marketing perspectivees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees
dc.relation.publisherversionhttp://www.ehu.eus/es/web/enpresa-donostia/eskolako-aldizkariaes
dc.subject.jelM31es
dc.subject.jelR11es
dc.identifier.repecRePEc:ehu:rdadme:14287es
dc.subject.categoriaURBAN, RURAL, AND REGIONAL ECONOMICS
dc.subject.categoriaBUSINESS ADMINISTRATION AND BUSINESS ECONOMICS; MARKETING; ACCOUNTING


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record