Browsing Facultad de Informática by Title
Now showing items 296-315 of 476
-
Konputagailuen Egitura ikasgaiko praktikak Raspberry Pi makinara egokitzea
(2017-11-27)Gradu amaierako proiektuaren helburu nagusia Raspberry Pi Fundazioak orain dela bost urte merkaturatutako Raspberry Pi txartelaren bitartez, konputagailuen arkitektura saileko Konputagailuen Egitura irakasgaian moldaketa ... -
Konputagailuen Teknologiaren Oinarriak lankidetzan ikastea arazo eta proiektuen bidez
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2012-07-26)Irakasgai osoa ikaskuntza-metodologia aktiboetan oinarriturik garatzeko, ikasle-taldeei 6 ataza proposatzen zaizkie, lauhilekoan zehar egiteko: 3 arazo, 2 proiektu eta ikerketa-lan bat. Arazo eta proiektuetan zirkuitu ... -
Kontzeptuen arteko erlazio erauzle automatiko baten inplementazioa.
(2019-10-17)Bi kontzeptu emanik, kontzeptu horien artean dagoen erlazioa erauzten duen sistema bat garatu nahi da. Horretarako, gaur egun existitzen diren sistemak aztertuko dira lehenik eta behin. Ondoren, ikasketa automatikoan ... -
El laberinto de Teseo y el Minotauro en un entorno virtual: Desarrollo de dos agentes usando aprendizaje por refuerzo en Unity
(2020-12-04)El laberinto de Teseo y el minotauro en un entorno virtual: Desarrollo de dos agentes usando aprendizaje por refuerzo en Unity. En este proyecto se enseñará: 1. Desarrollo de un proyecto de aprendizaje por refuerzo ... -
Legal Cloudment LifeRay Edition
(2012-11-09)Este Proyecto Fin de Carrera (PFC) se enmarca en otro proyecto de mayor envergadura, cuyo objetivo final es estudiar la eficiencia en el desarrollo de soluciones informáticas para organizaciones fundamentadas en herramientas ... -
Lego EV3 eta Linux-en arteko konektibitatea
(2015-10-15)Lego Mindstorms eta EV3ren arteko konektibitatea ahalbidetzeko driverraren garapena. -
Lehen urratsak euskarazko testu anonimoen egile-esleipenean
(2014-07-30)Hizkuntzaren Prozesamenduan bada alor bat, testu anonimo bat emanda, eta anonimoak ez diren garai beretsuko testu multzo bat izanda, testu anonimoaren egile probableena zein den ebazten saiatzen dena. Lan honetan, egileen ... -
MagnaGuide: metodología y buenas prácticas para proyectos formativos de desarrollo web en Magna SIS, tomando como referencia procesos de la Guía del PMBOK
(2016-10-26)Esta Memoria recoge el trabajo realizado durante el Proyecto Fin de Grado, donde se han desarrollado una guía de metodología y buenas prácticas para proyectos de desarrollo web en Magna SIS y herramientas complementarias ... -
Magnet loturak: bezero-zerbitzari API baten garapena
(2015-10-15)Dokumentu honek magnet lotura eta web API arloak lantzen dituen Gradu Amaierako Proiektua deskribatzen du. Teknologia horiek liburu elektronikoak partekatzeko erabili dira eta sortutako aplikazioari Liburutruk izena eman ... -
Mainbot robotaren simulazioa eta nabigazioa
(2013-12-03)Proiektu honetan IK4-Tekniker fundazioaren Mainbot robotaren simulazioa eta nabigazioa garatu dira. Mainbot robota zentral termosolar baten mantentze-lanetan lagungarria izateko dago pentsatua, eta Ackermann mugimendu-sistema ... -
Makina Saltzailea: S/Iko gaia lantzeko proiektua
(Vicerrectorado de Calidad e Innovación Docente, 2011-11-24)Proiektu honetan, makina saltzaile bat diseinatu beharko da. Diseinu horretan eroslearekin komunikatzeko erabiliko diren periferiko guztiak zein haien kontrola zehaztu beharko da. Azkenik, zehaztapen hori guztia betetzen ... -
Makina-erremintako softwarean 3D gaitasunak integratzea mantentze lanetarako
(2023-11-28)Lan honetan 3D-ko bistaratzailea bat garatu da. CAD fitxategiak kargatzeko aukera dago, eta funtzionalitate desberdinak gehitu dira. Excel fitxategiak kargatzeko aukera ere gehitu da, horrela osagai desberdinen informazioa ... -
Mantentze-kudeaketarako web-aplikazioa
(2017-11-27)Gradu amaierako proiektu honetan, Tolosaldea Instituturako mantentze-kudeaketa sistemaren diseinua eta inplementazioa egitea izan dugu helburu, beti ere software librean oinarritua. Matxuraren bat sumatzen denean, aplikazioaren ... -
MapCar: Prototipo de vehículo dirigido con capacidad de captar datos del entorno
(2016-10-26)En este proyecto de fin de grado se pretende desarrollar un prototipo de un vehículo que permita captar y manipular cierta información del entorno. Al tratarse de un proyecto de la especialidad ingeniería de software, ... -
Marco-reloj-despertador basado en FPGA
(2015-10-15)Gordon E. Moore, cofundador de Intel, predijo en una publicación del año 1965 que aproximadamente cada dos años se duplicaría el número de transistores presentes en un circuito integrado, debido a las cada vez mejores ... -
Marisorgin robotaren simulazioa eta nabigazioa Gazebo-ROS ingurunean
(2015-10-15)Proiektu honetan RSAIT ikerketa taldearen Marisorgin robotaren simulazioa eta nabigazioa landu dira Gazebo-ROS ingurunean. Robota UPV/EHUko Donostiako Informatika Fakultateko hirugarren solairuan zehar mugituko da, korridore, ... -
Mayordomo: controla tu smart home a través de la voz
(2017-11-27)La conectividad y la electrónica de bajo coste están posibilitando que cada vez más elementos de nuestra casa se vuelvan inteligentes y puedan ser controlados remotamente. Hasta ahora, la única forma de gestionar estos ... -
McPhone para iPhone
(2013-09-24)Diseño e implementación de una aplicación "McPhone" para dispositivos móviles, que mejora y evoluciona el sistema de realizar pedidos en un restaurante de comida rápida. Un desarrollo para dispositivos Apple, es decir, ... -
MediaKaanª - Plataforma web de donación e intercambio multimedia
(2020-12-03)Este trabajo consiste en el desarrollo de una aplicación web multiplataforma de donación e intercambio multimedia (Ej: Películas, Música, Libros....) entre usuarios. El desarrollo de dicha aplicación se ha realizado con ... -
Métodos de aprendizaje profundo para la súper-resolución y segmentación semántica de imágenes
(2021-10-08)En este proyecto hemos explorado la complementariedad de dos importantes tareas del campo de la visión artificial, como son la súper-resolución y la segmentación semántica. Nuestra hipótesis de partida es que ambas tareas ...