Show simple item record

dc.contributor.advisorLasa Garicano, José Angel
dc.contributor.authorMiranda Berasategi, Olaia
dc.contributor.otherArte y Tecnología;;Arte eta Teknologiaes
dc.date.accessioned2016-11-16T10:03:56Z
dc.date.available2016-11-16T10:03:56Z
dc.date.issued2016-07-14
dc.date.submitted2016-07-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/19529
dc.description287 p.es
dc.description.abstractArte garaikideak, bere ulertze eta ezagutza moduetatik abiatuz, espazializatzeprozesuak azaleratzeko duen gaitasuna aztertu nahi da. Artean bada bereirudikapen prozesuen bitartez inguratzen gaituen guzti hau era kritiko bateanaztertzeko garaikidetasunezko joera nabarmen bat; baina era berean, zein dageure inguruari zentzua hartu eta emateko arte garaikideak duenepistemologia? Nola kontu hartu era kritiko batean geure biziak baldintzatzendituen errealitate konplexu horri, eta, aldi berean, bestelako subjektibotasunaketa imaginarioak sortu? Posible al da arrazonamendu teknozientifikoak etamerkatuaren liberalizazioak ezarritako ordena totalizatzailetik ihes egin etabestelako ordena menderatzailerik ezarri gabe sortzen jarraitzea? Galdera horieihartu nahi diegu kontu Ibon Aranberri, Asier Mendizabal eta GorkaEizagirreren zenbait lanetatik abiatuta.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleIrudikapen topokritikoak arte garaikidean. Inguratzen gaituen guzti honi zentzua hartu eta ematearen arte epistemologiazes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesises
dc.rights.holder(cc)2016 OLAIA MIRANDA BERASATEGI (cc by-nc-nd 4.0)
dc.identifier.studentID308551es
dc.identifier.projectID18404es
dc.departamentoesArte y Tecnologíaes_ES
dc.departamentoeuArtea eta Teknologiaes_ES


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

(cc)2016 OLAIA MIRANDA BERASATEGI (cc by-nc-nd 4.0)
Except where otherwise noted, this item's license is described as (cc)2016 OLAIA MIRANDA BERASATEGI (cc by-nc-nd 4.0)