Browsing Trabajos Académicos-Facultad de Educación de Bilbao by Issue Date
Now showing items 61-80 of 501
-
Gizarte-elkarrekintza ingurunearen irakatsi eta ikasi prozesuan Lehen Hezkuntzan
(2015-01-19)Lan honetan, elkarrekintzaren bidez irakasle batek ikasleengan ezagutzak eraikitzeko zer mekanismoren bidez lortzen duen aztertu da, laguntzak nola egokitzen dituen eta laguntzeari nola uzten dion ikertuz. Helburua, ... -
Familias monoparentales: satisfacción vital en madres jóvenes inmigrantes
(2015-01-19)[SPA] Conocer el bienestar psicológico subjetivo y satisfacción vital de quienes asumen la responsabilidad de las familias monoparentales mejora la acción educativa, ayudando a prevenir situaciones de riesgo y exclusión ... -
Lehen Hezkuntzako ikasleen jarrerak matematikarekiko
(2015-01-19)Lan honetan Alonsotegiko ikastetxeko 6. mailako ikasleek matematikarekiko dituzten jarrerak aztertu izan dira; konkretuki antsietatea, konfiantza, motibazioa, matematikari esleitutako balioa eta gustua. Matematikarekiko ... -
Ikas-Komunitateak: solasaldi dialogiko literarioak eta irakur-laguna, Etxebarriko Kukullaga eskolan.
(2015-01-19)[EUS] Egungo informazioaren gizartean, etengabeko aldaketa sakonak jasaten eta sortzen ditugu, halaber gure gizabanako harremanetan ere. Hala ere, hezkuntzak oraindik ez du aldaketa handirik egin, izan ere, nahiko estatikoa ... -
Howard Gadnerren adimen anitzen teoria
(2015-01-19)Lan honen helburua , Howard Gardner - rek proposatutako Adimen Anitzen Teoriaren inguruan hausnarketa eta ike rketa egitea izan da , baita hezkuntza eremuan ezartzearen aukera aztertzea ere. Proposamen honek, adimena ... -
Ikuspegi eta metodo ezberdinak hizkuntzen irakaskuntzan: ahozkotasuna lantzeko tailerrak
(2015-01-19)Gaur egungo eskola euskaldunak ikasleak alfabetatzeko erronka izateaz gain, ikasleak euskalduntzeko erantzukizuna ere bere gain hartzen du. Esku artean duzun lan honetan, herri eta eskola zehatz baten hizkuntza egoera ... -
Huerto urbano comunitario
(2015-01-19)El proyecto que se expone a continuación consiste en la creación de un Huerto Urbano Comunitario. Los criterios en los que se sustenta son; la soberanía alimentaria, el desarrollo comunitario y la sostenibilidad. Se ... -
Irakasleen jarrerak eta usteak ingelesaren sarrera goiztiarrarekiko
(2015-01-19)LABURPENA: Ingelesaren sarrera goiztiarra ohikoa bihurtu da Euskal Autonomia Erkidegoko ikastetxeetan. Jendeak, oro har, bere eraginkortasuna defendatzen du, baina bere hedapen neurrigarriak kontrako jarrerak ere sustatu ... -
Ikasketa eta zerbitzu solidarioaren izaera inklusiboa: Herritarren konpromiso eta beharretatik, jabekuntza prozesu publiko bezain sozialera.
(2015-01-19)Gizarte Hezkuntzako Gradu Amaierako Lanaren barruan kokatzen den lan teoriko honek, Ikasketa eta Zerbitzu Solidarioaren gaineko informazio iturri esanguratsuenetarikoak kontuan harturik, bere izaera inklusiboa berrestea ... -
IKT-en Erabilpena Landa Eskolan eta Honen Kalitatea Ikertzen
(2015-01-19)XX. mendearen amaierako “Teknologia berrien” agerpena da “Iraultza Digitala” deritzonaren jatorria. Hezkuntza sistema ez da honetatik kanpo egon, geletan erantsi dituelarik, landa eskoletan aipagarri suertatzen den modura. ... -
Genero rolak eta estereotipoak Lehen Hezkuntzan
(2015-01-19)Lan honekin bilatu nahi izan dugun helburu nagusia Lehen Hezkuntzako umeek gizarteak transmititzen dituen genero rol eta estereotipoak zenbateraino barneratuta dituzten aztertzea izan da. Horretarako, hainbat adituren ... -
Ingeles Irakasleen Oinarrizko Prestakuntza Lehen Hezkuntzan: konparazio lan bat
(2015-01-19)Lan honetan ingeles irakasleen oinarrizko prestakuntzaren inguruan azterketa bat egingo dugu. Horretarako, Suediako Stockholms Universitet eta Bilboko Irakasle Unibertsitate Eskolan eskaintzen diren bi kurtsoren arteko ... -
Hezkuntza emozionalaren munduan murgiltzen, irakasleen tentsioak ikertuz
(2015-01-19)LABURPENA:Ikerkuntza hau Lehen Hezkuntzako irakasleen konpetentzia emozionalen esparruan kokatzen da. Helburua, irakasleen tentsioa eragiten duten egoerek eta horien aurrean euren erantzunak ezagutzea da. Metodologia ... -
Observación de prácticas motivacionales en un aula de Educación Primaria
(2015-01-19)El papel de la motivación en el proceso de enseñanza-aprendizaje es crucial. El objetivo de este trabajo de investigación ha sido analizar las prácticas motivacionales observadas en un aula concreta de educación primaria. ... -
Irakaslearen ikuspegi psikopedagogikoaren eragina idazketa prozesuaren hastapenetan: Avellaneda, Etorkizuna eta Eguzkibegi ikastetxeetako kasuen azterketa
(2015-01-19)EUSKARA LABURPENA:Haurrek hizkuntza idatzia nola barneratzen duten eta irakasteko metodorik egokiena zein izan daitekeen inguruko eztabaida egon izan da aspalditik. Gai horri buruz, haurrek idazketaz egiten duten jabekuntza ... -
Hizkuntza idatziaren i(ra)kaskuntza Urtxintxa metodoari jarraituz
(2015-01-19)Lan hau, Ikastolen Elkarteak sortutako Urtxintxa metodoaren 5 urteko irakaslearen gidaliburuen idazten eta irakurtzen irakasteko atalaren analisian oinarritzen da. Proiektu hau ikuspegi konstruktibista batetik eratu da, ... -
Hasierako alfabetatzea: Hizkuntza idatziaren zailtasunak eta arazoak
(2015-01-19)Haur batzuek hasierako alfabetatzean, hizkuntza idatziarekin zenbait arazo izaten dituzte. Arazo horiek, normalean, ikaskuntza prozesuaren baitan dauden akatsak izaten dira, baina batzuetan hizkuntza trastorno baten ... -
Ikasgelan gauzatzen diren gatazkaz ohartuz
(2015-01-19)Laburpena: Bost urteko gela batean burututako ikerketa lan honen bidez, gure inguruko eskoletan ohikoa den egoera aztertu nahi da. Hots, eskoletan ematen diren gatazka egoerak, hain zuzen ere. Gainera, argi izan behar dugu ... -
Maitasunean eta errespetuan hezten: 0-3 urte bitartekoen harmonia
(2015-01-19)LABURPENA: Aurrerapen zientifikoek aurrera egin ahala, lehen haurtzarorako begirada eraldatu egin da, bereziki garapen motorraren alorrean. Haurtxoa izaki pasibo bezala ikusten zuten ikuskerek, subjektuaren konpetentzia ... -
Jarduera Autonomoa: 2 urteko gelan
(2015-01-19)Laburpena: Emmi-Pikler eta Pikler-Lóczy Institutuaren hezkuntza eredu arrakastatsua oinarritzat harturik, 2 urteko haurren jarduera autonomoaren bilakaera behatu da. Jarduera autonomoari lekua eskaintzen ez zitzaion ...