Show simple item record

dc.contributor.advisorInsunza Aranceta, Gaizka
dc.contributor.authorLlona Aresti, Gorka
dc.contributor.otherE.T.S. INGENIERIA-BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO INGENIARITZA G.E.T
dc.date.accessioned2017-03-07T17:39:11Z
dc.date.available2017-03-07T17:39:11Z
dc.date.issued2017-03-07
dc.date.submitted2016-09
dc.identifier.otherTFG 2016-268
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/20876
dc.description.abstract[EU]Lan honetan, Babestutako Jatorri Deiturek (BJD) kontsumitzailearengan duten eragina aztertuko da. Eragin hau bi modutan aztertuko da, bai teorikoki eta bai praktikoki. Azterketa teorikoan, jatorriak kontsumitzailearengan eragiten dituen kalitate eta esklusibitate pertzepzioak eta baita adierazpen hauek enpresaren mesedetan abantaila konpetitiboak sortzeko duten gaitasuna aztertuko dira. Azterketa praktikoan, Bizkaiko Txakolina Babestutako Jatorri Deitura aztertuko da eta barruan dauden ekoizleei inkesta bat egingo zaie lehenik jorratutako arlo teorikoen inguruan haien iritziak ezagutzeko, eta ondoren galdera batzuk egingo zaizkie lortutako emaitzen inguruan duten iritzia ezagutzeko.es
dc.description.abstract[ES]En este trabajo se analiza la influencia de las Denominaciones de Origen Protegidas (DOP) sobre el consumidor. Esta influencia se analizara de una forma tanto teórica como práctica. En el análisis teórico, se analizaran las percepciones de calidad y singularidad que se generan en el consumidor, así como la utilidad que tienen estos distintivos en el ámbito empresarial a la hora de crear ventajas competitivas. Por otra parte en el análisis práctico se realizara una encuesta a varios productores de la Denominación de Origen Protegida Bizkaiko Txakolina para comparar sus opiniones con lo desarrollado en el análisis teórico, tras la encuesta, se les harán unas preguntas para conocer su opinión acerca de algunos resultados obtenidos.es
dc.description.abstract[EN]In this paper we analyze the influence of the Protected Denomination of Origin (PDO) on the consumer. This influence will be analyzed in a theoretical and also in a practical way. In the theoretical analysis, the singularity and quality perceptions created in the consumer will be analyzed, and also the utility this distinctive has for the enterprise to create competitive advantages. In the practical analysis a survey will be done among some of the producers of the Protected Denomination of Origin Bizkaiko Txakolina in order to compare their opinions with the theory developed in the qualitative analysis. After that, some of this producers will be asked about some results in order to know their opinion.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccesses
dc.subjectnekazaritzako produktuakes
dc.subjectkontsumitzaileaes
dc.subjectjatorri deiturakes
dc.subjectadierazpen geografikoakes
dc.titleJatorri izendapenen azterketa eta eragina marketinean. Bizkaiko txakolina jatorri deituraren kasuaes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.contributor.degreeGrado en Ingeniería en Organización Industrial;;Industria Antolakuntzaren Ingeniaritzako Gradua


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record