Show simple item record

dc.contributor.advisorPeña Zabala, Miriam ORCID
dc.contributor.authorJorge Teresa, Eider
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAOes
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.eu
dc.date.accessioned2017-03-13T15:57:31Z
dc.date.available2017-03-13T15:57:31Z
dc.date.issued2017-03-13
dc.date.submitted2017-02-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/20931
dc.description.abstract[EUS] Haurrek naturarekin kontaktuan bizitzeko gero eta aukera gutxiago daukate eta gainera eskola publikoak ez ditu eduki ezberdinak lantzeko espazio naturalik eskaintzen. Errealitate honen arrazoiak ezagutzeko,Bizkaiko zenbait eskoletara naturaren bidez eta ikuspuntu estetiko batetik geometriari buruzko proposamen didaktiko bat bidali izan da. Proposamen didaktikoak eskola ezberdinekin kontaktuan jartzeko eman duen aukeraz baliatuta, egunerokoan naturaren presentzia baxuaren inguruan ikertzeko eta hezkuntzaren profesionalek eskola eta naturaren arteko hurbilketan zailtasunak ikustearen arrazoiak zeintzuk diren jakiteko, Haur-hezkuntzan diharduten bost irakasleei elkarrizketak egin dira.es
dc.language.isoeuses
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.subjecthaur-hezkuntzaes
dc.subjectnaturaes
dc.subjectproposamen didaktikoaes
dc.subjectelkarrizketaes
dc.subjectikerketaes
dc.titleNatura, hezkuntza baliabidea. Haur-hezkuntzako proposamen didaktiko bati erantzun ezberdinakes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.holder© 2017, la autoraes
dc.identifier.studentID49302-547011es


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record