Browsing Especialización Universitaria en TICs y Competencias Digitales en la Educación, Formación Continua y en la Enseñanza de Lenguas by Author "Arroyo, Amaia"
Now showing items 1-4 of 4
-
DBHko 2. mailako Gorputz Hezkuntzarako proposamen didaktikoa Blended Learning ereduan oinarrituta
Ibarra, Eneko (2018)Lan honen helburu orokorra Gorputz Hezkuntzako hezitzaileen eguneroko beharrei erantzungo dien proposamen didaktiko bat aurkeztea da. Horretarako, 4 unitate didaktikoren diseinua egin da Blended Learning eredua jarraituz. ... -
eAssessment (evaluación de los aprendizajes en contextos online o blended): tendencias, modelos y estrategias de evaluación avanzadas)
Garcia-Blazquez, Itziar (UPV/EHU eta UEU, 2017)Proiektu honen helburua, online bidezko ikas‑prozesuetan ematen diren ebaluazioen inguruan burututako ikerketa eta hezkuntza praktiken literatura azterketa bat egitea da. Gaur egun oraindik ere, ohikoa da ebaluazio‑tresna ... -
Gorputz Hezkuntza eta IKTak: Irakasleen lana eta elkarrekintza bultzatzeko proposamena
Larrauri Iriondo, Markel (2018)Proiektu honek Gorputz Hezkuntza eta IKTak bateragarriak izan daitezkeela erakutsi nahi izan dugu, bi alorren arteko elkarrekintzarekin ikasgaiko profesionalentzat baliagarria izan daitekeen lana eratuz. Hori lortzeko, ... -
Konpetentzia digitala irakasleen formazioan: ikuspuntua aztertzeko ikerketa
Bosch, Kepa (2018)Hezkuntzaren munduan berrikuntzak etengabe gertatzen dira eta irakasleon zeregina horietara egokituz ikasleen heziketan aplikatzea da. Baina, teknologia digitalak hezkuntza-helburuetarako erabiltzeak ekarri duen aldaketa ...