dc.contributor.advisor | Camino Ortiz de Barrón, Igor | |
dc.contributor.advisor | Goñi Palacios, Eider | |
dc.contributor.author | Balerdi Eizmendi, Eneko | |
dc.date.accessioned | 2017-12-15T13:24:59Z | |
dc.date.available | 2017-12-15T13:24:59Z | |
dc.date.issued | 2017-09-29 | |
dc.date.submitted | 2017-09-29 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10810/24066 | |
dc.description | 281 p. | es_ES |
dc.description.abstract | Tesi honek hezkuntza graduko ikasleen autokontzeptu artistikoa eta artearekiko jarrera neurtzeko bi neurketa tresna balidatzea izan du helburu eta zenbait aldagai sozio-domografikoren araberako ezberdintasunak aztertzea. Euskal Autonomia Erkidegoko lau Unibertsitatetako 1321 ikaslek hartu dute parte (Mondragon Unibertsitatea, Euskal Herriko Unibertsitatea, Begoñako Andra Mari Irakasle Eskola eta Deustuko Unibertsitatea) eta baita Cantabriako Unibertsitateak ere. Bi neurketa tresnek fidagarritasun emaitza onak erakutsi dituzte. Jasotako emaitzen arabera, ez da ezberdintasun adierazgarririk emekumezkoen edota gizonezkoen autokontzeptu artistikoan, baina bai artearekiko jarreran, emakumezkoen alde. Horrez gain, ikusi da, ia arlo guztietan, arte ekintzetan esperientzia izateak autokontzeptu artistikoa zein artearekiko jarrera sendoa izatearekin lotura duela. | es_ES |
dc.language.iso | eng | es_ES |
dc.language.iso | eus | es_ES |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es_ES |
dc.subject | development psychology | es_ES |
dc.subject | test validation | es_ES |
dc.subject | attitudes | es_ES |
dc.subject | psicología del desarrollo | es_ES |
dc.subject | validación de prueba | es_ES |
dc.subject | actitudes | es_ES |
dc.title | Hezkuntza graduko ikasleen autokonzeptu artistikoa eta artearekiko jarrera | es_ES |
dc.type | info:eu-repo/semantics/doctoralThesis | es_ES |
dc.rights.holder | (c)2017 ENEKO BALERDI EIZMENDI | |
dc.identifier.studentID | 591079 | es_ES |
dc.identifier.projectID | 15389 | es_ES |
dc.departamentoes | Psicología evolutiva y de la educación | es_ES |
dc.departamentoeu | Bilakaeraren eta hezkuntzaren psikologia | es_ES |