Show simple item record

dc.contributor.advisorMarzabal Albaina, Iñigo ORCID
dc.contributor.authorArmentia Marín, Lierni
dc.contributor.otherF. CC. SOCIALES/COMUNICACION
dc.contributor.otherGIZARTE ETA KOMUNIKAZIO ZIENTZIEN F.
dc.date.accessioned2018-06-29T12:36:25Z
dc.date.available2018-06-29T12:36:25Z
dc.date.issued2018-06-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/27796
dc.description.abstract[EUS] Etorkizunak zer ekarriko ote dion galdetu dio gizakiak bere buruari historia osoan zehar eta kezka hau konponduko duen erantzun bat bilatzen saiatu da artearen eremu ezberdinetan. Oraingoan zazpigarren artearen txanda dela dirudi eta honek marrazten duen etorbideak ez digu ezer onik iragartzen. Espero dugun garai beltzaren erakuslea den distopiaren kontzeptuak gizabanakoan gauzatu dezakeen transzendentzia aztertzerako orduan, zineak tresna paregabe gisa funtzionatzen du. Hori dela eta, ikerketa honetan XXI. mendeko zine distopiko estatubatuarraren ordezkari diren The Road (John Hillcoat, 2009) eta Interstellar (Christopher Nolan, 2014) pelikulak aztertu dira, horietan egiten den mundu distopikoaren erretratuari eta pertsonaiek bertan hartzen duten jarrerari erreperatuz.es_ES
dc.description.abstract[ES] A través de la historia el hombre se ha preguntado que le deparara el futuro, buscando la respuesta en diferentes ámbitos artísticos. Ahora le toca al séptimo arte y el futuro que nos propone no es nada halagüeño. A la hora de analizar la transcendencia que el concepcto distopia, como representante de un porvenir oscuro, puede tener sobre el ser humano, el cine juega un papel indispensable. Es por esto, que se han seleccionado las peliculas The Road (John Hillcoat, 2009) y Interstellar (Christopher Nolan, 2014) que representan el cine distopico estadounidense del siglo XXI. La investigación se centra en el analizar el retraro del mundo distopico y la actitud que los personajes adoptan ante este universo.es_ES
dc.description.abstract[ENG] Throughout history, man has asked himself what the future holds for him, seeking the answer in different artistic fields. Now it's up to the seventh art and the future that it proposes is not flattering. When analyzing the transcendence that the dystopia concept, as a representative of a dark future, can have on the human being, cinema plays an indispensable role. This is why the films The Road (John Hillcoat, 2009) and Interstellar (Christopher Nolan, 2014) that represent the American dystopian cinema of the 21st century have been selected. The research focuses on analyzing the retreat of the dystopian world and the attitude that the characters adopt in this universe.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/es/
dc.subjectThe Roades_ES
dc.subjectInterstellar
dc.subjectNolan, Christopher
dc.subjectHillcoat, John
dc.subjectdistopia
dc.subjectutopia
dc.subjectingurumena.
dc.subjectetika
dc.subjectzinea.
dc.subjectkontsumismoa
dc.subjectdistopía
dc.subjectutopía
dc.subjectecología
dc.subjectética
dc.subjectcine
dc.subjectconsumismo
dc.subjectdystopia
dc.subjectecology.
dc.subjectethics
dc.subjectcinema
dc.subjectconsumerism
dc.titleMundu distopikoaren analisia "The Road" eta "Interstellar" pelikuletanes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2018-05-08T10:45:33Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holderAtribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nd)
dc.contributor.degreeIkus-entzunezko komunikazioaes_ES
dc.identifier.gaurassign61290-764645


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nd)
Except where otherwise noted, this item's license is described as Atribución-NoComercial-SinDerivadas (cc by-nd)