Show simple item record

dc.contributor.advisorArroyo, Amaia
dc.contributor.authorBosch, Kepa
dc.date.accessioned2018-09-14T07:12:13Z
dc.date.available2018-09-14T07:12:13Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/28705
dc.description.abstractHezkuntzaren munduan berrikuntzak etengabe gertatzen dira eta irakasleon zeregina horietara egokituz ikasleen heziketan aplikatzea da. Baina, teknologia digitalak hezkuntza-helburuetarako erabiltzeak ekarri duen aldaketa handia izan da, eta arlo horrekiko irakasle askok ikuspuntu positiboa duten bezala, beste askoren jarrera ezkorra da. Ondorioz, ikasle askoren irakasleak ez daude formatuak konpetentzia digitalean eta haurren heziketa-prozesuan eragin handia du horrek. Formatu ez izanaren arrazoiak desberdinak dira, eta horren inguruko ikerketa da lan honetan aurkituko duzuena, teoriaren eta errealitateko egoeraren arteko kontraste lan baten bitartez.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES
dc.subjectkonpetentzia digitalaes_ES
dc.subjectirakasleen formazioaes_ES
dc.titleKonpetentzia digitala irakasleen formazioan: ikuspuntua aztertzeko ikerketaes_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises_ES
dc.rights.holder© 2018, Kepa Bosch*
dc.departamentoesDidáctica de la Lengua y la Literaturaes_ES
dc.departamentoeuHizkuntzaren eta literaturaren didaktikaes_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record