Show simple item record

dc.contributor.advisorZarandona de Juan, María Esther
dc.contributor.authorGarcía Aguirregoitia, Natalia
dc.contributor.otherE.U. MAGISTERIO -BILBAO
dc.contributor.otherBILBOKO IRAKASLEEN U.E.
dc.date.accessioned2019-02-11T17:03:18Z
dc.date.available2019-02-11T17:03:18Z
dc.date.issued2019-02-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10810/31471
dc.description.abstract[EU] Lan honetan, ikerketa bibliografiko bat aurkezten da, non gurasoen banaketa eta dibortzioaren eraginez Haur Hezkuntzako adinean dauden umeek pairatzen dituzten ondorioak azaltzen diren. Horrez gain, arreta berezia eman zaio egoera hauek batzuetan ekartzen duten aitaren abandonuari, horrek haurrengan sortzen dituen ondorioetan sakonduz. Gainera, guraso eta irakasleek, elkarrekin zein elkarlanean, ume hauen hezkuntza prozesuan nola lagundu dezaketen ere agertzen da. Horretarako, garapenaren psikologiaren arlotik bereziki literatura zientifikoa aztertu da, ikerketaren helburuen arabera.es_ES
dc.description.abstract[ES] En este trabajo, se presenta una investigación bibliográfica en torno a las consecuencias que sufren los niños/as en edad de Educación Infantil a causa del divorcio o separación de los progenitores. Además, se le ha dado especial atención al abandono que en algunas ocasiones se produce por parte del padre a causa de estas situaciones, profundizando en los efectos que estas producen en los menores. Así como a la manera en la que los educadores y padres, de manera conjunta y por separado, pueden ayudar en el proceso educativo de estos. Para ello, desde el campo del desarrollo psicológico, se ha analizado especialmente diversa literatura científica en base a los objetivos de esta investigación.es_ES
dc.description.abstract[EN] In this work, it introduces a bibliographic investigation in respect to the consequences that children suffer at the age of pre-school education, caused by divorce or separation of the progenitors. In addition, it has been given special attention to the abandonment which sometimes occurs by the father because of these situations, going into detail on the effects of these minors. Also to the way in which the educators and parents, working together and separated, can help the educational process of children. For it, from the field of psychological development, different scientific literature has been specially analyzed based on the objectives of this research.es_ES
dc.language.isoeuses_ES
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectbanaketaes_ES
dc.subjectabandonuaes_ES
dc.subjectgurasoakes_ES
dc.subjecteskolaes_ES
dc.subjectestrategiakes_ES
dc.subjectseparaciónes_ES
dc.subjectabandonoes_ES
dc.subjectpadreses_ES
dc.subjectescuelaes_ES
dc.subjectestrategiases_ES
dc.subjectseparationes_ES
dc.subjectabandonmentes_ES
dc.subjectparentses_ES
dc.subjectschooles_ES
dc.subjectstrategieses_ES
dc.titleGurasoen banaketak eta aitaren abandonuak haurren garapenean dituzten ondorioak haur hezkuntzan. Haurrei laguntzeko oinarrizko estrategiak.es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis
dc.date.updated2018-02-05T10:25:47Z
dc.language.rfc3066es
dc.rights.holder© 2018, Natalia García Aguirregoitia
dc.contributor.degreeGrado en Educación Infantil;;Haur Hezkuntzako Graduaes_ES
dc.identifier.gaurassign59995-705622


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record